2014. december 15., hétfő

#CramAThon TBR lista

Mivel december 12-én volt elvileg az utolsó vizsgám, és OLVASNI AKAROK, úgy döntöttem, jelentkezem egy év végi olvasós versenyre. 

Na jó, van más okom is (khm. saját kihívás, khm), de ez a fő motiváló erő. OLVASÁS.

És hogy miért is jó ez a kis Read-a-thon? Mert itt rövid könyveket kell olvasni - és sokat. 
Eredetileg mondjuk az a célja, hogy a GR Challenget teljesítse, aki esetleg lemaradna.



A kihívás ideje: 2014. december 20-24. 

Nos, ehhez az egészhez csináltam én is egy olvasási listát, amivel a különböző minikihívásokat teljesítem:

1. Olvass egy gyerekkönyvet (vagy ifjúsági alsó határát)!


Holly Black: Doll Bones. Sajnos nincs sok MG könyv a listámon - ami egyébiránt rövid, úgyhogy kicsit lazábban veszem ezeket a kihívásokat. 
Oldalszám: 247

Olvass egy képregényt! (Vagy legalább valami illusztrált regényt az én esetemben)


Jeff Kinney: The Long Haul (Diary of a Wimpy Kid #9)
Oldalszám: 224

Olvass egy novellát!


Kiera Cass: The Prince (The Selection #0.5)
Oldalszám: 64


Olvass egy keménykötésű könyvet!
Olvass el 2 könyvet 24 órán belül!
Olvass el összesen 5 könyvet!

Jelöltek:


 

1. Neal Shusterman: Full Tilt
Oldalszám: 208

2. George Mann: Mechanikus London
Oldalszám: 272

3. Meg Rosoff: Sorsbújócska
Oldalszám: 300

4. Liz Czukas: Top Ten Clues You're Clueless
Oldalszám: 304

5. Cheryl Rainfield: Scars
Oldalszám: 248

6. Rachel Hawkins: Demonglass
Oldalszám: 359 (oké, ő a leghosszabb)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése