2014. december 7., vasárnap

Top 10 (6) könyv, amellyel a téli estéken ismerkednék meg

Éppen Tavi Kata: Ballépések könyvét olvasom, és bár nagyon izgat, hogy miért jött ki Krisztián az udvarra Lilla után, elkezdtem azon tűnődni, hogy mit akarok olvasni ezután a szépség után. 
És, ha már ősszel és nyáron is megcsináltam ezt a bizonyos listát, télre is kell akkor. :)




Az őszi listámról egész jól olvastam el regényeket. Természetesen nem mindet, mert az egy kisebb csoda lenne, de elolvastam:
Darren Shan: A Végzet fiai

És jelenleg olvasom: Nalini Singh: Archangel's Shadows (igen, még mindig...)

Ősszel összesen 31 db könyvet olvastam el, és mindeközben teljesítettem a 100 könyvet elolvasok kihívásomat is. 

A télen a következő céljaim lesznek:

1. Aktuális sorozatok folytatása.
2. Aktuális sorozatok számának csökkentése.
3. Befejezni legalább még egy 2014-ben felállított kihívást (ez rövidtávú terv)

A Top 10 könyveim egyikét elég specifikus okokból választottam - khm. karácsony. Úgy tervezem, hogy december 12-től kezdve mindennap 1 történetet elolvasok ebből a szépségből. :)



És a többiek. Remélem, most mindenkire sor kerül!

  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése