2014. július 1., kedd

Leltár (11) 2014. június

Helló Dearie!

Újabb hónap ért véget, eltelt a nyári szünetem első három hete, de ez az olvasási számaimon nagyon nem látszik. 
Nem panaszkodom, mert most sikerült többet olvasnom, csak azt reméltem, hogy hirtelen rengeteg időm és energiám lesz olvasni. Helyette ledaráltam az American Horror Story, a Castle és a Criminal Minds legutóbbi évadait.



Az mondjuk jó, hogy az eltervezett olvasmányok közül választottam ki a legtöbb könyvemet, így nem nézett ki olyan rosszul a lista, mielőtt ráraktam volna a júliusi választottaimat. 

Ebbe a hónapban két fontos esemény is történt a blog életében: egyrészt átléptem a 30,000-t látogatások terén, másrészt pedig felkerült a 200. bejegyzés. Nagyon örülök neki, főleg, hogy mindez a blog első szülinapja előtt történt.
Mert Dearie, igen. Jövő hónapban lesz egy éves a blog! Hihetetlen! :) 

Na, de kezdjük a fogadalomlistával.

1. Elolvasok 100 könyvet - 47/ 100 (38 - 32 - 26)
2. 20 sorozatot befejezni - 6/20  (6 - 5 - 4)
3. 5 hangoskönyv 2014-ben - 1/5 (1- 1 - 1)
4. Több mint 50 angol nyelvű könyv olvasása - 27/50 (22 - 20 - 19)
5. Lecsökkentem a "2011 előtt megjelent" és "2011-ben megjelent" könyveim számát 40 alá
     2011 előttiek 57/40 (54 - 46 - 50)
     2011-sek 49/40 (49 - 43 - 45)
6. Elolvasok 10 2014-es megjelenésű könyvet 6/10 (3 - 1 - 1)
7. 3 fogadalomkönyv elolvasása 1/3 (1 - 1 - 0)
8. 50 könyvről írok blogbejegyzést - 32/50 (25 - 20 - 16)
9. Folytatok 20 különböző sorozatot - 11/20 (10 - 9 - 7)
10. Saját fogadalomkönyveim - 0/10 (0 - 0 - 0)

Ebben a hónapban 9 könyvet sikerült elolvasnom, aminek örülök, és remélem, következő hónapban még tovább sikerül növelnem a számot.
(az újraolvasásos dolog viszont nem nagyon jött be - csak az Opalt sikerült újraolvasnom. Hopika?)

1. Danielle Paige: Dorothy Must Die 2014. április 2. → 2014. június 1.
2. Jennifer L. Armentrout: Opal 2014. június 1. → 2014. június 3.
3. Courtney Summers: This Is Not a Test – Éles helyzet 2014. június 1. → 2014. június 4.
4. Leigh Bardugo: Shadow and Bone – Árnyék és csont 2014. június 8. → 2014. június 10.
5. Kiersten White: Paranormalcy – Természetfölötti 2014. június 11. → 2014. június 15.
6. Anthony Ryan: A vér éneke 2014. május 10. → 2014. június 19.
7. J. R. Ward: Megsebzett szerető 2014. június 14. → 2014. június 22. - 4,5/5
8. Lindsay Cummings: The Murder Complex 2014. június 18. → 2014. június 27.
9. Ava Dellaira: Love Letters to the Dead 2014. május 9. → 2014. június 29.
 (Igen, enyhén meglátszik, hogy végre csak két elmaradásom van a blogposztok terén. :))

Pótlások

Veronica Roth: A beavatott

 Jelenleg olvasom

 

 Aki követi a hétvégi olvasónapló sorozatot, annak semmi újdonságot nem tudok mondani - bocsika?
Aki viszont nem teszi - szóval, van egy verseny...
Nadine barátnémmal versenyzünk, hogy ki viszi le előbb 0-ra az aktuális olvasmányait. Most mindketten 4-nél tartunk, úgyhogy igen szoros a verseny.

Thomas Taylor: Haunters - Úgy döntöttem, ezt a könyvet ismételten az elejétől kezdtem. Thrillerszerű könyvnek tűnik abból a pár oldalból, amit olvastam, de majd kiderül hamarosan.

Daryl Gregory: Stony Mayhall második élete. Most épp a  124. oldalon tartok, és igencsak felpörögtek az események. És még mindig különlegesnek tartom. Alig várom, hogy neki szentelhessem az időmet.

J. R. Johansson: Paranoia. 23%-nál tartok, most őt igyekszem befejezni. Van új shipem, új kedvenc karakterek, és igen, megint nem a jó félnek drukkolok. Nagyon kíváncsi vagyok, mit tervez az írónő. Egyelőre a háttérvilágot fejti ki bővebben.

Cat Clarke: A Kiss in the Dark. Még mindig a harmadik fejezetnél tartok, de fel kell még dolgoznom a Love Letters to the Dead-et, hogy nekiállhassak ismét ennek a gyönyörűségnek.

Tervek a következő hónapra

Ismételten 8 könyvet választottam ki, amit el. akarok. olvasni. Nem érdekel semmi, akarom őket, és kész.  A múlt havi listából 2-t sikerült elolvasom és 2-t olvasok jelenleg. A maradék két befejezett listás könyv még a régebbi elmaradások pótlása. Jó lenne ezt a listát nagyon lenullázni. :)




 

Szóval, szóval. Úgy döntöttem, hogy J. R. Ward: Fekete Tőr Testvériség sorozatát végigviszem, így a 3. rész után, most folytatom tovább.
Amy Reed: Crazy könyvét Gigusz adta kölcsön, és mikor beleolvastam, azonnal akartam... úgyhogy nem várhat tovább.
A Love You, Hate You, Miss You 2011 előtti könyv - mert már csökkentenem kell azt a listát is. A fogadalom!
Maratoni olvasást tartok Dan Wells-ből, hiszen hamarosan megjelenik a Részlegesek sorozat zárórésze. Up-to-date kell lennem!
William Ritter: Jackaby-ra szintén Zoli hívta fel a figyelmem, így a Haunters után őt választottam következőnek.
A The Vanishing Season és a Conversion pedig júliusi megjelenések lesznek, amelyekre nagyon vágyok (sajnos nem csak ennyi van, de reálisnak kell lennem).



 

6 megjegyzés:

  1. Jaj, nem is tudtam, hogy te is szereted az AHS-t! :) Hogy tetszett a harmadik évad? Szerintem harmatgyenge volt a másodikhoz képest.

    VálaszTörlés
  2. Hatalmas a szerelem, imádtam az első évadot, még a másodikat is. De ez a harmadik valóban elég... furcsa volt. Bár a 3x08-tól kissé jobb lett, úgyhogy annyira nem lett vészes. Csak elég fluffos befejezése lett. :S

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nekem kínszenvedés volt végigülni minden részt, egy karakter nem volt, akit szerettem. :( Remélem, a negyedik évad (Freak Show) jobb lesz! :)

    VálaszTörlés
  4. Ebben én is reménykedem, de mindig azt hiszem, hogy az új évad rémisztőbb lesz. De valahogy egyre kevésbé az... :/ Azért szeretem, jóféle. :))

    VálaszTörlés
  5. Wáó! Most látom csak hogy Howe-tól választottál könyvet a majd elolvasod részbe. A Boszorkányoskönyvet nagyon szerettem tőle, és most nézem a Salem sorozatot (ő is narrálta a bevezető részt, meg ő adott a témában tanácsokat az íróknak). Megnéztem a Goodreadsen a könyvet és kell! Remélem, hogy kiadják magyarul, mert nekem angolul nem menne még. Ha írsz róla nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni :)

    VálaszTörlés
  6. Nem is tudtam, hogy ennyire kivette a részét a Salemből. Most még jobban várom, hogy eljussak odáig.
    A Boszorkányoskönyvet néztem tőle régebben, de még egyszer sem láttam a könyvtárban (talán majd ősszel), viszont a Conversion leírása annyira megtetszett. És ez a borító mellé szerintem figyelemfelkeltő.

    VálaszTörlés