2014. október 10., péntek

Hétvégi Olvasónapló (17) A trónodért szeretőd lennék

Azt hiszem, kijelenthetem, hogy ezen a héten egyáltalán nem vittem túlzásba az olvasást, sőt.

De most már hamarosan itt az őszi szünet, és nagyon aktívan fogok dolgozni az ügyön. :)





A múlt heti terveim között két könyv  szerepelt - Az Éjkorona és a Fekete madarak árnyékában. Nos, az előbbiről lemondtam, mert bár imádom az Üvegtrónt, csodákra még nem vagyok képes. Viszont a Fekete madarak árnyékábant sikerült elolvasnom, sőt, még posztot is írtam róla! (Juppiiiii!)

Ezen kívül olvasásra jelöltem az FTT 6. részét, bár még nem volt időm elkezdeni. Igen, megint az idő és az idő.

Az eddigi olvasmányaim közül Rachel Vincent: If I Die könyvével haladtam - 69 oldalt olvastam el (20%). Mit ne mondjak, egyáltalán nem következett be minőségi javulás az előző részhez képest. Jelenleg legszívesebben felképelném a főszereplőnőt, amiért ennyire argh! Na majd a posztban, na majd... És még ebben a hónapban olvashatom az 5.5-s novellát és a 6. részt is. Remek... (remélem, érződött, mennyire csöpögött a gúnytól)

Igen, ez a hetem egyáltalán nem a könyvek körül forgott - történész szaknapok voltak a PTE-n, aminek egy kiváló konferencia is a része volt. Egyébként FB-n erről írtam szerdán. De Dearies, annyira színvonalas és remek előadásokat hallhattam ott! Rengeteget tanultam Oroszország 18-20. századi háborúiról, békekötéseiről és nemzetközi kapcsolatairól. Rendben, ömlengés befejezve, a héten már elégszer előbújt belőlem a történész. :)

Szóval a főlistám a következőképp fest:


 Most hétvégén nagyon szeretném Rachel Vincent könyvét letudni, de jövő héten szociálpszichológia zh lesz, és a fontossági sorrendet tekintve az áll az első helyen.

A pótlistára pedig őt tenném:


Gondolkodtam, hogy még rakok könyvet erre a pótlistára, de magamból kiindulva úgysem fogok ennyit olvasni. Majd őszi szünetben (igen, már nagyon várom, mert sok tennivalóm van :) ).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése