2015. április 1., szerda

Leltár (20) 2015. március

Tegnap hivatalosan is végeztem a tanítási gyakorlatommal... 
Oké, ez a két hónap nagyon húzós volt így. 
Nem mintha a folytatás sokkal kevésbé lenne enyhe, de legalább koncentrálhatok másra is a tanóráimon túl. 
Ó, és megjelent az új Three Days Grace album is, amibe szerelmes vagyok.



Ebben a hónapban nem igazán élvezett prioritást az olvasás, és habár hét könyvet elolvastam, abból kettő 150 oldal alatt van, plusz még februárban megkezdett könyveim voltak, amikkel már sokat haladtam korábban.

De előtte vessünk egy pillantást a fogadalomtáblázatra:

1. 60 db könyv elolvasása - 25/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 4/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 11/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 4/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása - 1/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 5/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 4/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 2/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 4/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 13/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 4/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 55/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 1/4

A márciusi olvasmányaim - kissé a hónap második felére koncentrálódnak itt a dolgok. Nem is tudom, miért...
Joe Abercrombie: Half a King – Az uralkodó 2015. március 1. → 2015. március 12.
Jennifer A. Nielsen: The False Prince – A hamis herceg 2015. március 12. → 2015. március 14.
Teri Terry: Mind Games 2015. március 14. → 2015. március 22.
Lois Lowry: Számláld meg a csillagokat 2015. március 26. → 2015. március 27.
Scott Westerfeld: Extras 2015. február 27. → 2015. március 27.
Holden Rose: A harmadik 2015. március 28. → 2015. március 30.
Elizabeth Chandler: Everafter 2015. március 22. → 2015. március 31.

 Az olvasásaim közül még A hamis herceghez, a Mind Gameshez és A harmadikhoz tervezek bejegyzést írni. Mindegyik megérdemel egy kis extra figyelmet.
A hónap könyve számomra Jennifer A. Nielsen: The False Prince - A hamis herceg könyve lett. Totális szerelem és extázisélmény.
És látjátok, LÁTJÁTOK! Végre BEFEJEZTEM Elizabeth Chandler sorozatát! Tegnap este gondoltam, hogy azt a maradék 30%-ot letudom, és áprilisban MM könyv nélkül leszek. Legalább is... remélem.

Pótlások:
Buglyó Gergely: Szürke vér
Sarah J. Maas: Üvegtrón
Gayle Forman: Itt voltam


Jelenlegi olvasmányok:




A meglepetés ereje, hogy már megint fantasyket olvasok, ugye? Most a Vérrel írt ígéretek kicsit pihen, de ne tudjátok meg - néha kicsit belepillantok, de már abban a pillanatban magával ránt! Pedig ezen a héten nem volt szabad rá fókuszálnom.
Elizabeth Bear: Range of Ghosts könyve az újdonságom... engem meglepett, hogy VP, és közben ilyen dolgok vannak benne. Ugyanakkor nagyon jó, egyféle Tatár Birodalom-jelleget öltött fantasy-köpenyben. És imádom, hogy holdak jelzik az égen, hogy kik vannak életben. És awww, szeretem olvasni nagyon!


Áprilisi tervek (he-he... ez hosszú lista lesz most):

Nancy-projekt 


Buglyó Gergő könyve már jó ideje várólistán van nálam, és azok után, hogy márciusban nem olvastam el, most már mindenképp el akarom!
Szilágyi Zoltán könyve április 11-én jelenik meg a Mondoconon, úgyhogy igencsak újdonság kategória. Már beleolvastam, nagyon tetszik eddig. *-*
(Ó, és úgy tűnik, magyar szerzős lesz az ehavi Nancy-projekt)

Sorozatfolytatás-projekt


Jennifer A. Nielsen Hamis hercegét imádtam, mint írtam is korábban, úgyhogy annyira örülök, hogy folytathatom is a drágát.
MILA 2.0-val voltak problémáink, de még mindig nem adtam fel a reményt, hogy ez a rész jobb lesz. A héten már tervezem is olvasni, úgyhogy hamarosan kiderül, jó volt-e a megérzésem.
Wendy Higgins: Angyali győzelem. Sorozatzáró rész számomra (nem nézem az extra Kaidan kötetet). Nagyon kíváncsi vagyok, hogy az előző rész felvezetése után miként fogják megoldani ezt a gubancot.

És a többi 'mindenképp olvasni fogom' könyv



David Levithan. Azt hiszem ez elég indok a Nick és Norah végtelen éjszakájához. :)
Jessie Burton: A babaház úrnője. Ezt a könyvet nemrég néztem ki angolul, és az egyik legnagyobb meglepetés volt, hogy ez a könyv megjelenik magyarul is. Egyébként gyönyörűen néz ki, egyszerűen lenyűgöző.
Leon Leyson memoárja főként a témája miatt keltette fel az érdeklődésemet.

Ha marad egy kis időm, három friss megjelenést szeretnék olvasni még (mintha ezek nem lennének azok):

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése