2015. április 20., hétfő

Wendy Higgins: Angyali győzelem

Sorozat: Sweet #3

Eljött az idő a leszámolásra. A jóslat hamarosan beteljesedik, és bár egyre több szövetségese akad Annáéknak, de a fenyegetés is nő. A hercegek minden eszközt bevetnek, hogy megállítsák a lázadó óriásokat. És ahogy minden háború, ez is áldozatokkal jár.
A helyzet egyre kiélezettebb, a nyugtalanság és a félelem lassan mindenkit felőröl. Miközben Anna menteni próbálja szeretteit, maga válik a fő célponttá. Minden percről percre változik körülötte, és senkiben sem bízhat. Mikor a Bujaság hercege ellene küldi szerelmét, Kaidan Rowe-t, el kell döntenie, mennyit kockáztat.
A sorozat legérzékibb és legpörgősebb kötete újra összegyűjti az óriásokat, hogy kivívják szabadságukat.





A Maxim kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Wendy Higgins Angyali győzelem című regénye, mely az Angyali gonosz trilógia zárókötete. Ennek örömére a Blogturné Klub tíz bloggere bemutatja az Óriások és hercegek végső, epikus összecsapását.

2015. április 14-től egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de ahogyan az lenni szokott, nyerhettek is!

Ismét eljutottam ide – egy újabb sorozatot fejeztem be, amely tudtomon kívül igen közel nőtt hozzám. Szegény Sweet sorozat az elmúlt részek végett kapott tőlem pár kritikát, ám valamiként mégis megkedveltem. Ebben bizonyára sokat segített, hogy nagyon szerethető mellékszereplőkkel operál a könyv, és a második részben végre véget vetett az írónő ennek a kínszenvedésnek, amivel Anna és Kaidan addigi kapcsolatát lehetne jellemezni. A zárórésszel szemben nem igazán mertem elvárásokat támasztani, mert elég vegyes véleményeket olvastam. Ráadásul az angyalos sorozataim összes zárórésze háttérbe helyezte a legfontosabb aspektust. A lerendezést.

Sajnos nem az Angyali győzelem lett a kivétel. Ugyebár erre a részre maradt a prófécia elrendezése és a már két könyv óta várt nagy csata. Az előző részben szomorkodtam azon, hogy nem túl sok minden történt, és ez sajnos erre a részre is megmaradt. Több idő telt el a harc elkerülésével, bujkálással, mint a tényleges lényegi résszel. Valószínűleg én vagyok túl agresszív, hogy a nagy csatát szeretném látni, és végre, végre megtudni, miként oldódik meg az egész helyzet. Nem vagyok az a türelmes típus, no!

A háttérvilágról már sok új információt nem szerzünk, ilyen téren már a második rész sem hozott sok újdonságot. De mondjuk itt már annyira nem is vágytam arra, hogy ezzel foglalkozzunk.

A karaktereket ebben a részben egészen megkedveltem. Korábban voltak bajaim Annával és Kaidannal is, de most ők is szimpatikussá váltak. Valószínűleg a kapcsolatuk alakulása segített rá erre, viszont végre nem forgattam a szemem rajtuk. Bár én azt is el tudom képzelni, hogy azért a hirtelen szeretethullám, mert utolsó rész, elválnak útjaink. Jó pár sorozatommal történt így. Persze ezzel nem akarom elvenni a jelentőségét ennek az előrelépésnek.

De térjünk is rá a romantikára, mert abból viszont nem volt hiány ebben a kötetben (sem). Eddig egyszerűen frusztrált Anna és Kaidan kapcsolata, mert semmi racionalitás nem volt benne, ráadásul konkrétan csak nyűglődtek egymással. A kémiát sem láttam kettejük közt, és nem értettem, mire fel ezek a drámai monológok/dialógusok, amit ezek ketten előadtak. Viszont erre a részre a kapcsolatuk új szintre lépett, ami milliószor megmosolyogtatott. Végre megértettem, hogy ez a két óriás bizony komoly érzelmeket táplál egymás iránt. Azért sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott, hogy megfogjon a romantika, mert a sorozat gyakorlatilag ezen alapul.

Nos, eljött az ideje búcsúzni ettől a sorozattól is. Bármennyi kis gondunk is volt egymással, hiányozni fog a sorozat, a karakterek… igen, még Kaidan Rowe is.


Könyv adatai
Eredeti cím: Sweet Reckoning (2014)
Kiadó: Maxim (2015)
Oldalszám: 392


Nyereményjáték


Mostani játékunk során úgy döntöttünk, nem térünk el az Angyali gonosz sorozat turnéinak megszokott, keresztrejtvényes feladványaitól, így ezúttal is némi agytornára lesz szükségetek ahhoz, hogy megnyerhessétek a kiadó által felajánlott 3 darab Angyali leszámolás c. regény egyikét.
Méghozzá nem is akármilyen agytornára! Az egész sorozatot érintő kérdésekkel találkozhattok az egyes állomásokon. De pánikra semmi ok, ha emlékeitek kicsit megkoptak volna, a korábbi turnéinkon megtaláljátok a válaszok zömét.
10+1 kérdés nem állhat Kaidan és közétek!

Feladat:
1) Az állomásokon található kérdések megfejtését írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő mezőjébe.
2) Vízszintesen haladva töltsétek ki a keresztrejtvényt.
3) A keresztrejtvény főmegfejtését írjátok be a rafflecopter erre kijelölt sorába.
4) Csak az vesz részt a sorsoláson, aki mind a 10 kérdést, plusz a főmegfejtést is megcsinálja!
5) A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre. Sok szerencsét!



7. Hogy hívják azt a nővért, aki világra segítette Anna-t?





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése