2016. december 24., szombat

Hétvégi Olvasónapló (84) Karácsonyi hangulat a köbön

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne.




Mielőtt belekezdenék az eheti hétvégi olvasónaplóba, szeretnék minden kedves Deariesnek nagyon boldog karácsonyt kívánni, remélem sok-sok könyvet találtok a karácsonyfa alatt, amit lesz is időtök elolvasni!

Eléggé váratlanul tört rám idén a karácsony, bár ezúttal nem a vizsgaidőszak miatt nem érzékeltem a közeledtét, hanem a munka miatt. Ráadásul nagyon profi voltam idén, és már novemberben megvettem minden karácsonyi ajándékot, így nem lebegett fenyegetően a fejem fölött a "mindjárt karácsony, mikor veszed már meg az ajándékot" érzés. 
A hangulatom tegnap jött meg igazából, mikor elmentünk a karácsonyfánkért, belefaragtuk a tartójába és felállítottuk. Ha már ott van a karácsonyfa, az egész jó indítás. 

Ugyan itthon ma este lesz ajándékozás, már kaptam ajándékokat. Nancytől (ML-től) Morgan Matson: Second Chance Summer könyvét keménykötésben, Ryanitotól pedig V. E. Schwab: A Darker Shade of Magicet (illetve megörököltem két könyvet :)). 
Csütörtökön volt az utolsó tanítási nap nálunk, és az egyik diákom, mikor elbúcsúzott tőlem, meglepett egy kis angyalkával, ami szintén olyan jól esett. Korábban még a gyakorlat idején kaptam rajzot az egyik diákomtól, és nem tudom - szívet melengető érzés, na. :)

Az eheti kedvenc dalaimban az a legkülönlegesebb, hogy mindkettő magyar. Az egyik dal tegnap este jelent meg, viszont mivel a kedvenc magyar zenekarom dala, így nem meglepő, hogy itt találta magát: Leander Kills: Élet. A másik kedvencem eléggé furcsa lesz az eddigi dalok alapján, de mégis megfogott: Margaret Island: Sárga levelek

Olvasás szempontjából ez a hetem nem volt annyira aktív, mint az előzőek. Először is, félbehagytam V. E. Schwab: Vicious könyvét, ugyanis elég furcsa helyzetbe kerültem. Láttam, hogy tökéletes az a könyv, megvan benne minden, ami kiemelkedővé tesz egy regény, ám mégsem húzott be. Nem éreztem azt, hogy nekem ezt olvasnom kell! Volt olyan is, hogy elfeledkeztem arról, hogy egyáltalán olvasom, pedig nemrég kezdtem el. Úgyhogy inkább félbehagytam, mert nincs értelme olyan könyvet olvasnom, ami nem vált ki belőlem reakciót, csak annyit, hogy "okés". 

Azért sikerült egy monstrumot befejeznem - már bocsánat, hogy ezt a kifejezést használom egy 688 oldalas könyvre. De sikerült! :) 


Bizony, befejeztem Cassandra Clare: Éjfél kisasszonyát, ami nem lehet meglepetés az aktív olvasóknak, hiszen tegnap ki is került a véleményem róla. A bejegyzés különlegessége pedig, hogy ez volt a 600. közzétett posztom a blogon! Még pár év, és elérjük az 1000-t is (haha). 

Őket olvastam


Erika Johansen: Tear királynője
Haladás: 47. oldal

Tény, hogy összesen 7 oldalt haladtam, mielőtt a buszos bácsi úgy döntött, hogy lekapcsolja a villanyt, de végre elővettem ismét ezt a sorozatot. Még mindig tetszetős amúgy, kíváncsi vagyok, hova fut ki a történet. Az pedig, hogy a "gonosz" szemszögéből is volt egy fejezet, külön érdekes volt.

Anthony Ryan: Az ébredő tűz
Haladás: 123. oldal

Szerelmes vagyok, szerelmes! Tény, hogy sokkal kevesebb a sárkány, mint számítottam rá (ez persze remélhetőleg hamarosan változni fog), de annyira imádom mégis - főleg Lizanne és Clay szemszögét. Hilmoret annyira nem ismertem meg, most van talán másodszor fejezete. Már annyira belevesztem a könyvbe, hogy legutóbb éjjel ezzel álmodtam valamit. 

Tervek

Már nincsenek terveim idénre, mindössze annyi, hogy ezt a két könyvet befejezzem. A Sevenevest szerintem félbehagyom, és jövőre újrakezdem az elejétől, mert rájöttem, hogy azt a regényt egyszerre kell elolvasni, nem ekkora kihagyásokkal. 

Legközelebbi hétvégi olvasónapló már 2017-ben lesz, mivel a most következő időszakban annyi év végi poszttal készülök, hogy nem férne már bele. 
Remélem, jövőre aktívabban tudom írni ezt a rovatot, aka minden héten sikerült legalább 1 könyvet befejeznem. :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése