2016. december 5., hétfő

Top 10 (23) Téli olvasnivaló, míg a fehér karácsonyról álmodozom

I'm dreaming of a white Christmas just like the ones I used to know...

Ismét elérkeztünk egy újabb évszakhoz, úgyhogy ideje egy újabb tervezgetős posztot gyártani. Bár az őszi listából kiindulva nem tudom, milyen eredménye lesz a mostaninak. De ne legyünk pesszimisták! :)


Mielőtt megnéznénk az új listát, nézzük, hogyan teljesítettem ősszel (spoiler: nem jól):

Az ősszel összesen 23 könyvet olvastam - az új munkahely és a változó nézőpontom eredményeként is most 9-cel kevesebb regényt olvastam, mint a nyáron. Attól függetlenül teljesen meg vagyok elégedve ezzel a számmal. 

A teljesítések

1. Marie Lu: The Rose Society x
4. Erika Johansen: Tear királynője x (most olvasom)
5. Kristin Hannah: The Nightingale x
6. Ruta Sepetys: Salt to the Sea x
8. John Corey Whaley: Highly Illogical Behavior x (most olvasom)

Téli tervek

      
 
      
 
      
 

Határozottan az új megjelenések dominálnak a mostani listámon (3 könyv 2017-es, 5 könyv 2016-os megjelenés). Remélem, mindegyik regényre sikerült sort kerítenem, mert igazán kemény mezőnyt állítottam össze. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése