2014. augusztus 16., szombat

Ryan vs. Abstractelf - The Challenge - Az Utolsó Hajrá

A múlt héten: A hét első felében belehúztam az olvasásba, s nem csak behoztam a hátrányom, hanem előnyre is szert tettem. Mindez a szépség szertefoszlott a hét második felében, amikor is minden olvasásgátló életérzés utat tört magának. Azon filózom, vajon Ryan boszorkány? Ha az is, nem érdekel, nem győzhet! Nem, nem és nem!




2014.08.11.

Vasárnap a Szuper-Hold miatt alapból sokáig fent voltam, de bónuszba ismételten nem tudtam aludni... ígyCarrie Ryan: The Dead-Tossed Waves könyvét. Bár a főszereplő lány az idegeimre megy, azért ez a világ mellé elég rémisztő tud lenni... mármint zombik + éjszaka + részletes leírások. 
hajnali 3-ig hallgattam
Szóval eljutottam 60%-ig nagyjából, aminek nagyon örülök.

Miután megtartottam az angolórát, kissé kimerülten, de újra nekiálltam folytatni ezt a szépséget. Egyébiránt Ryan lecserélte mind a két maradék könyvét olyanokra, amelyeken csak úgy átszáguld. Ez jelentős veszélyt jelent a pozíciómra, s nem hagyhatom, hogy csak úgy megszerezze a diadalt. Nem. Neki Szabadság 50 árnyalatát kell olvasnia! Az sokkal viccesebb lenne!

Ma éjszaka tervben van, hogy befejezem a könyvet. Jelenleg a 33. fejezet következik a 48 + epilógusból - úgyhogy nem panaszkodom, alakul ez a dolog! És akkor holnap tanítás után már Dan Wells szórakoztathatna... annyira jó lenne. :)

2014.08.12.

Éjjel nem hallgattam meg végül a könyvet, így ma délután sikerült csak befejeznem Carrie Ryan: The Dead-Tossed Waves könyvét, és elég MM lett.
Most pedig következzen az utolsó regényem - Dan Wells: Fragments - Töredékek. 97. oldaltól.

2014.08.13.

Tegnapi konkrétan 1 fejezetet olvastam el - bár vele eljutottam a 110. oldalra. Az a gond a Fragments-szel, hogy nem lehet rajta csak úgy átfutni. Dan Wells megköveteli a figyelmet, hogy megértsd az összefüggéseket. Mondjuk most konkrétan belevágott egy hatalmas tőrt a szívembe - csak úgy hobbiként.
Szóval, ma is az ő regényét folytatom rendületlenül.

Az egyetlen szerencsém, hogy Ryan nincs olvasós hangulatban, és még mindig két regénye van hátra. Kezdem érezni a győzelem ízét, de addig még hátra van ~380 oldal. Nagyon kíváncsi vagyok, mi fog történni, bár még mindig várom az extázis hullámot.

2014.08.14.

Ma délelőtt és délután gyakorlatilag képtelen voltam olvasni. Tegnap este még olvastam, és pontosan 313 oldal van hátra. Mivel Ryan belehúzott az olvasásba, és kiolvasta a Gathering Blue-t, ideje lesz nekem is alkotni, mert még a végén megelőz, és megszerzi a győzelmet!
Mondjuk ma felrakta a 3. heti posztját a versenyről - természetesen tökéletes motivátor volt az az írás. :)
Viszont most befejeztem a We Were Liars posztot, így semmi nem tart vissza Dan Wells könyvétől!

A mai nap extrája, hogy Ryan-re bíztam a következő posztom alanyát, ő pedig pont Dan Wells: Fragments-ének a számát mondta (7-es). Ez végzet... :)

2014.08.15.


Édes győzelem! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése