2014. augusztus 12., kedd

Top 10 (3) Sorozat, amit minél hamarabb el akarok kezdeni

Minden.

Crowley-val igencsak egyet tudok érteni, de kegyetlen vagyok magammal, ezért orosz rulett, ecc-pecc és egyéb trükkös módon lealkudom ezt a számot 10-re. 
Ó jaj, nekem.







 1. Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer

Ezzel a könyvvel először Kelly blogján találkoztam, mikor kirakott egy számlálót. A borító gyönyörű volt, a fülszöveg is érdekesnek tűnt, így felkerült a várólistámra. Szegénykém azóta is vár.
A szégyent tovább növeli, hogy drága barátosném, Nancy, elkötelezett híve a sorozatnak, s akárhányszor megkérdezem, mit olvassak, ez a könyv a válasz. Sőt, az idei egyik fogadalomkönyvemnek is megkaptam - nincs mese, olvasnom kell.
És a sorozat befejező része idén novemberben jön ki... jobb, ha hallgatok.



 2. Neal Shusterman: Unwind

Erről a könyvről rengeteg jót hallottam, és már nagyon régen a várólistámra is került. Imádom, hogy az általa bemutatott világ mennyire megrázó - már a fülszöveg alapján!
Viszont folyton csak halogatom, holott most ősszel kijön a sorozat zárórésze is már. Nem fair, nagyon nem fair.





3. Lauren DeStefano: Wither

Gigusz egyik szívszerelme volt ennek a sorozatnak az első-második része. És ennek megfelelően idővel engem is rávett, hogy ez bizony nagyon jó könyv lesz - hogy én ezt akarom.
Úgyhogy már beszereztem a könyvet tavaly, sőt, már bele is olvastam, de maga az elolvasás még mindig várat magára. Pedig már magyarul is megjelent!



4. Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón

Az egyik legismertebb és legfelkapottabb könyv a listámon. Csupa jót hallani róla, mindenki ismeri és követeli, hogy olvassa az a kis réteg is, aki nem tette volna.
Nem akarok kimaradni ebből a jóból, főleg, hogy ősszel már a harmadik része jelenik meg külföldön.
Kérlek, érj majd fel a hype-hoz!


5. Emmy Laybourne: Monument 14

Ez az egyik legtöbbször elkezdett könyvem.
Sajnos szegényt mindig akkor próbáltam elolvasni, mikor a legelfoglaltabb voltam.
Úgyhogy Monument 14 csak vár és vár reám.
Én meg süllyedek el szégyenemben, főleg, hogy már a zárórésze is megjelent idén. 


6. Tahereh Mafi: Shatter Me

Idehaza nem a legnépszerűbb könyv, de külföldön!
Hatalmas hype-ot kapott, és nincs olyan nap, hogy ne futnék bele ebbe a regénybe GR-n, Booktube-n...
Elég sokáig nem érdekelt ettől függetlenül a regény, de a könyvesboltban beleolvastam a magyar kiadásba, és tetszett.
Úgyhogy... AKAROMMMMM.



7. Susan Dennard: Something Strange and Deadly

Történelmi regény.
Zombi.
Gyönyörű borító.
És még mindig nem olvastam.
És egy újabb sorozat, ami idén már véget is ért. Szívfájdalom, hogy folyton csak halogatom.



8. Lissa M. Stasse: The Forsaken

Egy gyönyörű borítóval ellátott disztópia sorozat
Hihetetlen, hogy csak ugyanazt tudom mondani - ez a kis regény is 2012-ben kezdte pályafutását, és a sorozat idén ért véget.
Annyira, de annyira szeretném tudni, hogy mi is történik benne!





9. Lex Thomas: The Loners

Egy újabb "idén befejeződött" sorozatról van szó - ezúttal egy globális vírustámadással a középpontban.
Valamiért bejön ez az össze vannak zárva egy térbe, és nem tudnak hova menni dolgok. A Monument 14 is hasonló koncepción alapul...
Szerintem az egyik kedvenc Death Note-s fanficem a hibás - az volt az első ilyen jellegű iromány.




10. Jennifer L. Armentrout: Half-Blood

JLA Lux sorozatát nagyon szeretem, úgyhogy nagyon-nagyon akarom olvasni a másik befejezett YA sorozatát is.
Az első rész a Vámpír Akadémiára hasonlít elvileg, ami elég jónak tűnik - akarok ilyesféle regényt.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése