2014. augusztus 22., péntek

Hétvégi olvasónapló (10) - Életre keltett lelkek jövője

Milyen régen volt hétvégi olvasónapló! Már hiányzott, bár be kell valljam, nagyon tetszett, hogy Ryan-es verseny során napi szinten írtam az olvasási élményeimről.
De ezt meghagyom az októberi visszavágóra - mert bizony lesz az is, ahol ismét szükségem lesz a drukkolásotokra.

Na de, nézzük, mit is tervezek a nyári szünet utolsó hétvégéjére és hetére.




Nagyon jó kislány vagyok, ugyanis jelenleg olyan könyveket olvasok, amikről nem tervezek írni (csak, hogy ne nőjön tovább az értékelésre váró könyvek listája). Ezért vagy sorozatok sokadik részét, vagy middle-gradet, vagy adult paranormalt olvasok. Persze kivételnek számítanak a sorozatmaratonos és a friss megjelenéses könyveim.

Most három könyvet olvasok, de a hétvégén igyekszem mindegyiküket befejezni!


J.R. Ward: Életre keltett szerető könyvében jelenleg úgy 14%-nál járok, úgyhogy messze még a vég. Az eleje annyira nem tetszett, ez a páros amúgy sem a szívem csücske. Azonban, úgy érzem, most fordulni fog a kocka, és valami jó lesz belőle. És végre haladok ezzel a sorozattal is - idén még jó pár részt le kell tudnom, úgyhogy csipkednem kell magam.

Darren Shan: A lelkek tava. Ha már olyan könyveket olvasok, amikről nem tervezek írni, úgy döntöttem, Darren Shan regényes története sorozatot is befejezem. Már csak a 10-12. rész van hátra, de eddig nem hallottam jókat ezekről a könyvekről. Most 30%-nál járok, és nagyon tetszetős.

Dan Krokos: False Future. MERT MEGÉRDEMLEM. Annyira vártam ezt a részt, és eddig csak izgalom volt. Imádom, imádom, imádom. Már 24%-nál tartok, és bevallom, félek befejezni ezt a könyvet. Nem akarom, hogy véget érjen a csodás kalandunk. (Mert képzeljétek, az első részt még 2012. augusztusában olvastam. Ez az egyetlen sorozatom, amelyiknek mindegyik részét megjelenés után szinte azonnal olvastam. Úgyhogy különleges sorozat az édes.)

A Pótlistámon - aka, ha tényleg sikerül befejeznem ezeket a szépségeket 3 könyv szerepel:


 Ebből a listából Rachel Vincent: My Soul to Steal könyve a legfontosabb, ugyanis a sorozatmaratonom ütemezése alapján ez a kötet van augusztusra megadva. Nem szabad csúsznom vele, és már sajnos alig van hátra ebből a csodás hónapból. Bele kell húznom!




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése