2015. január 1., csütörtök

Leltár (17) 2014. december

Helló Dearies!

Nagyon boldog új évet kívánok nektek!
Ismét új év, új célok, új kihívások.
De mielőtt belevetném magam 2015-be, még jövök egy utolsó 2014-es leltárral. 




Mik is történtek a blogon decemberben? 
> Blogon átléptük az 50,000 látogatót. (Update: 01.01 - 60,000! ♥)
> Kétszer is volt designcsere. A mostani hosszú időre maradni is fog. 
> Meglett a 300. bejegyzés is! 

Ebben a hónapban volt a vizsgaidőszakom, és bár még két beadandót meg kell írnom, a többi vizsgával végeztem is (a húzós két hét, igen). Úgyhogy több időm maradt olvasni és blogolni, mint novemberben. 
Ennek köszönhetően 13 könyvet olvastam el és 21 bejegyzést tettem közzé. Sikerélménynek érzem, tényleg. :)

De nézzük, miket is olvastam:
Holly Black – Cassandra Clare: The Iron Trial – Vaspróba 2014. december 1. → 2014. december 1.
Tavi Kata: Ballépések 2014. december 5. → 2014. december 8.
Kody Keplinger: The DUFF – A pótkerék 2014. december 8.→ 2014. december 9.
Nalini Singh: Archangel's Shadows 2014. október 28. → 2014. december 12.
Robert Paul Weston: Szörnyen Titkos Részleg 2014. december 13. → 2014. december 14.
Jeff Kinney: Diary of a Wimpy Kid – The Long Haul 2014. december 20. → 2014. december 20.
Vivien Holloway: Mesterkulcs 2014. december 20. → 2014. december 20.
Holly Black: Doll Bones 2014. december 20. → 2014. december 22.
Stephanie Perkins (szerk.): My True Love Gave to Me 2014. december 12. → 2014. december 23.
Benyák Zoltán: Csavargók dala 2014. december 15. → 2014. december 24.
Alyson Noël: Everlasting – Örökké tartson 2014. december 9. → 2014. december 25.
Kresley Cole: Vámpírharc 2014. december 22., 22:41 → 2014. december 27.
J. R. Ward: Megváltott szerető 2014. december 24. → 2014. december 31.

Pótlások:

Rachel Hartman: Seraphina
Rick Yancey: Az ötödik hullám

Úgyhogy ebben a pillanatban (12.31.) semmilyen aktuális olvasmányom nincs (FTT6-tal letudtam az utolsót), sőt minden blogposztos lemaradásomat is behoztam! Úgyhogy 2015-t abszolút tiszta lappal kezdhetem. Mondjuk nem hittem, hogy sikerül megvalósítani, ezért is nagyon örülök most. :)

A jövő év elejét egy kis versennyel fogom ismét indítani. Tavaly ilyenkor senki által nem olvasott regényeket olvastam, ezúttal pedig Ryannel való versenyem harmadik felvonását zavarjuk le (jelenlegi állás: 2-0 a javamra). Ráadásul most Ryan választhatott ki kategóriákat (némelyik jó, némelyik kevésbé).
Ezeket a könyveket választottam az egyes kategóriákhoz:


 1. Legalább 500 oldalas regény elolvasása


James Frey: Endgame - Toborzás. Eredetileg a Fekete Tőr Testvériség 7. részét választottam volna, de ez a könyv sokkal érdekesebbnek tűnik. 528 oldal, amivel megfelel a kritériumoknak is. És képzeljétek, vannak benne online linkek a részfeladványokhoz! Alig várom, hogy belecsöppenjek ebbe a világba.

2. Legalább 1 éve a várólistádon szerepel


Rachel Vincent: Before I Wake. Ez a könyvecske a Goodreads szerint 2012. január 5-én került várólistára, úgyhogy ideális jelölt ehhez a kategóriához.

3. Maximum fél éve megjelent regény



Nita Szendrey: Hollow Creek Akadémia 1. November végén jelent meg a Pongrác kiadó gondozásában. Már korábban beleolvastam, és kényszerítenem kellett magam, hogy ne folytassam azonnal. Ezért is választottam be ebbe a kategóriába.

4. Olvass el egy klasszikust!


Vic Parker (szerk.): Klasszikus rémtörténetek. Ehhez a kategóriához lettek volna ötleteim, de annyira nincs hangulatom klasszikust olvasni jelenleg. Ryannel pedig egyetértettünk abban, hogy ez a kötet megfelelő ebbe a kategóriába. Gondolom sokat dobott Ryan beleegyezésén a tény, hogy 500+ oldalas szépségről van szó. Csak hát, aki szereti a rémtörténeteket (khm, én, khm), annak ez nem kihívás. :)

5. Olvass el egy trilógiát!


 Scott Westerfeld: Midnighters. Miért is ne kezdhetném az évet az egyik kedvenc írómmal? Elsősorban várólistacsökkentés végett választottam ezt a trilógiát, azt elismerem, de amúgy is már nagyon várom, hogy egy újabb Mr. Westerfeld teremtette világot ismerhessek meg.

6. Egy egymásnak kiválasztott regény


Ryan ezúttal nem egy féltéglát választott (csodák csodája). Ekkor olvastam Lauren Beukes: Tündöklő lányok könyvét, amit imádtam, így ennek köszönhetően kaptam ezt a regényt. Én benne vagyok!
Bár irigykedem, hogy Ryan a Dorothy Must Die-t kapta... ajánlom, hogy tetsszen neki... *angyali*

Ezek lennének a kiválasztottaim. Szerintem igazán jó lista lett, ráadásul egy könyv kivételével mindegyik papírkönyv. Igen komolyan veszem az olvasatlan könyveim számának csökkentését.

Ezzel azonban még nem ért véget a Várólistám, ugyanis kicsit nagyon reménykedem egy jó olvasós hónapban, és olyan sok könyv van, amit szeretnék még olvasni:


Tavaly kissé elhanyagoltam ezt a sorozatfolytatós kihívásomat, úgyhogy most ideje belehúzni, és folytatni.


Folytatjuk Nancyvel is a közösen olvasós hagyományt (bár eddig a The 5th Wave volt az egyetlen, amit mindketten el is olvastunk. Hopika). Viszont Elizabeth Scott kiváló írónő, aki nem fog csalódást okozni.

 

 Friss megjelenések közül is szeretnék válogatni (a teljes lista holnap jön, ez csak a leszűkített verzióm). Nagyon jó regények jönnek ki egész hónapban, úgyhogy vissza kell fognom magam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése