2015. július 10., péntek

#CramAThon 2.0 TBR lista

Ismét megrendezésre kerül a CramAThon, amelynek célja, hogy behozzuk lemaradásunkat a Goodreadses kihíváson. 
Oké... nekem nem sok behoznivalóm van (20 könyvvel vagyok előrébb), de imádom a kihívást.
A CramAThon során gyakorlatilag a legrövidebb könyveidet kell elolvasni.
Idő: 2015. július 10-13.



A kategóriák ugyanazok maradtak, mint a téli CramAThonnál, azaz:


1. Olvass egy gyerekkönyvet (vagy ifjúsági alsó határát)!
A Főnix kiadónál mostanában jó pár magyar szerző könyve megjelent, és Mickey Long könyve rövid és gyerekkönyv is egyben, ideális ebbe a kategóriába.


2. Olvass egy képregényt! (Vagy legalább valami illusztrált regényt az én esetemben.)
Nem szoktam képregényeket olvasni (mármint olyat, amire Whitney gondol, graphic novel-t), úgyhogy kiskapu révén William Joyce sorozatának első részét választottam ide, amit Ryantől kaptam kölcsön nem is olyan régen.



3.  Olvass egy novellát!
Először azt hittem, ehhez a kategóriához sem lesz könyvem, mivel itthon egy novellásgyűjteményem van, a Négyes, viszont A beavatott sorozatot még nem fejeztem be. Viszont nagyon inspirált a Goodreadses várólistám, ahol szembejött velem P. C. Cast + Kristin Cast: Neferet's Curse novellája (az első oldalon van). Ettől pedig kedvet kaptam a HoN sorozathoz, úgyhogy a Hidden befejezésével olvashatom is ezt a novellát!


 4. Olvass egy verses regényt!
Egy ilyen könyv van a TBR listámon, és az a könyv is szeptemberben jelenik meg, úgyhogy kissé meg voltam lőve. Olyan nem csinálom meg ezt a kihívást jelleggel. De aztán eszembe jutott, hogy van nekem egy verses könyvem, ami ismét a kiskapu kategória, de legalább az elolvasott könyveim számát növelhetem.


 
5. Olvass egy keménykötésű könyvet!
Odanézzenek, csak nem egy újabb William Joyce könyv? Ryan most rengeteget segít a CramAThonomban. :) Köszi cukibogyó! (hehe)


6. Olvass el 2 könyvet 24 órán belül!
7. Olvass el összesen 5 könyvet!
A további jelöltek:
Az adjunk a realista érzetnek szekció:


 A Főnixes szekció :):




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése