2015. július 19., vasárnap

#CramAThon újratöltve, avagy a sikeres read-a-thon titka

Így kell ezt csinálni!

Hozzávalók: cukor, só, rövid könyvek és a titkos vegyszer... az IDŐ.
Egyébként visszatértem, és csodálatos volt az elmúlt két hét. Az a tengernyi idő. 
Na de a lényeg! A Cram-A-Thon MINDEN kihívását sikerült teljesítenem!
Íme a kézzel feljegyzett haladási naplóm gépelt változata:

2015.07.10. 7:24 (korán keltem)
Frissen és üdén kezdődjék a #CramAThon! Bertók László könyvével kezdek, ami a verses kötet (eredetileg verses regény) kategóriába tartozik. (megj.:  4. kategória: Olvass egy verses regényt!) Ezt a könyvet 2005-ben kaptam, mikor az iskolánkból a barátnőimmel mi mehettünk a költő tiszteletére rendezett versenyre. Én az egyik versét olvastam fel, majd kvízt töltöttünk ki. Végül pedig megkaptuk ajándékba a Valahol, valami dedikált példányát. Szép emlékek, bár még mindig tartjuk, hogy a rendező iskola csalt egy picit a javukra.

9:19 72. oldalra jutottam el, majd úgy döntöttem, inkább elmegyek a boltba. A versekről elég vegyes véleményem van.

9:45 Vége. Megvolt a mélypont a versek közt. 

22:10 Befejeztem Mickey Long: Kócos és a Szivárvány regényét, ami a Olvass egy gyerekkönyvet (vagy ifjúsági alsó határát) kategóriába tartozott. Így három kihívással vagyok kész (Olvass el 2 könyvet 24 órán belül!). Most jutott eszembe, hogy a novella olvasásához be kellett volna fejeznem a Hiddent... bár még van három napom rá. Legyünk optimisták! :) 

2015.07.11. 7:37
Ha már szombat, elhatároztam, hogy egy kicsit az ágyikóban olvasok. Ehhez társam William Joyce: Nicholas St. North and the Battle of the Nightmare King (Olvass egy képregényt! (Vagy legalább valami illusztrált regényt az én esetemben.))

9:45 Ó, tegnap is ilyenkor írtam mini-bejegyzést. :) Szóval, már csak 50 oldalam van hátra William Joyce könyvéből, és eddig nagyon szeretem.

19:00 Negyedik könyvnél tartok. Kissé elfáradtam ma, pedig nem is csináltam semmit... hihetetlen. 84. oldalon tartok (megj.: William Joyce: E.Aster Bunnymund and the Warrior Eggs at the Earth's Core! - Olvass egy keménykötésű könyvet)

23:20 Befejeztem a negyedik könyvet, így már csak két kihívás maradt hátra. Holnap folytatom a Hiddent, hogy 13-án még elolvashassam a novellát. Ugye, meg tudom csinálni?

2015.07.12. 14:12
Nagyon-nagyon lassan haladok a Hiddennel - 63. oldalnál járok (22%). Annyira nem történik semmi. Most azon filózom, hogy mások könyvnek kéne nekiállni. Csak azt nem értem, mi lesz itt még két köteten keresztül.

2015.07.13. 10:20
Nos, hősies voltam, s nem kezdtem új könyvbe. A partról hazafele vettem egy Rubicont, azt olvastam tegnap egész este. Csak lefekvés után álltam neki ismét a Hiddennek, s aaaa.... 149. oldalig jutottam (86 oldalt haladtam, yay!)
Az a baj, hogy olyan kicsik a betűk, így lassabban haladok. Ma van az utolsó nap... talán befejezem... nem tudom. Remélem, sikerül, mert nem rossz a könyv, lazán négy csillag.

14:16 100 oldal maradtam a Hiddenből! Mivel ilyen esős az idő, s kint nem lehet semmit csinálni, úgyhogy olvasás van a köbön! Úgyhogy sanszos, hogy sikerül teljesítenem a #CramAThon-t. Persze a novella a lényeg, annak kell meglennie ma éjfélig.

23:51 Hivatalosan is lezárom a Cram-A-Thon-t. Minden kihívást teljesítettem, az utolsót (Olvass el egy novellát) 9 perccel a kihívás vége előtt. Hihetetlen! Totális sikerélményem van! (Megj.: P. C. Cast: Neferet's Curse)

Összesítés:
A kihívás időtartama alatt 6 könyvet sikerült elolvasnom, amivel nagyban hozzájárultam a saját könyveim olvasottságának növeléséhez. 
Minden kategóriát sikerült teljesítenem, ami csodálatos! Remélem, télen is hasonlóan jól sikerült ez a read-a-thon.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése