2016. december 15., csütörtök

Naiv próbálkozások 2017-ben is (aka Várólista csökkentés 2017)

Ha mostanában figyeltétek a blogom oldalsávját, láthattátok, hogy a bukásomat jelző csík ismét visszaállt nullára.
Nos igen, ez azt jelenti, hogy újfent jelentkeztem Lobo várólista csökkentős kihívására - mondjuk úgy, hogy felettébb ambiciózus tervekkel. 







Először is összegezzük a tavalyi évet - ismét elbuktam ezt a kihívást, összesen 3 vagy 4 könyvet fejeztem be, ami szégyenletes. Mondjuk bevallom, valahol nyáron már elengedtem ezt a kihívást, aminek az oka, hogy nem a megfelelő stratégiával választottam ki a könyveket. 
Idén próbáltam emiatt valami új módszert alkalmazni, hátha ezúttal összejön.

Több kategóriából választottam 1-1 könyvet: sorozatfolytatás, sorozatbefejezés, Nancy által választott könyv, szégyenlem-hogy-még-mindig-nem-olvastam, a vastagkönyves kihívás, a régi könyves kihívás... volt itt opció bőségesen. Úgyhogy nézzük, miket választottam!

Főlista:
1. Richelle Mead: Vérvonalak
Ok: Régóta várólistás, saját könyvek %-nak javítása, Nancy választotta 2017-es olvasmánynak
2. Philip K. Dick: Időugrás a Marson
Ok: Saját könyvek %-nak javítás, Philip K. Dick plecsni megszerzése
3. Naomi Novik: A jádeköves trón
Ok: Sorozatfolytatás, saját könyvek %-nak javítása
4. Frech József: Fejezetek Nagyberki történetéből
Ok: Régi könyves kihívás
5. Brent Weeks: A Fekete Prizma
Ok: Vastagkönyves kihívás, saját könyvek %-nak javítása, rengeteg jót hallok róla
6. Joe Abercrombie: A penge maga
Ok: Vastagkönyves kihívás, saját könyvek %-nak javítása, már annyira kíváncsi vagyok rá, de nem találtam elég jó okot, hogy nekiálljak :)
7. Mary E. Pearson: Az árulás csókja
Ok: Sorozatfolytatás, saját könyvek %-nak javítása
8. Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja
Ok: Sorozatfolytatás, szégyenlem-hogy-eddig-nem-olvastam, saját könyvek %-nak javítása
9. James Dashner: The Death Cure
Ok. Sorozatzáró, szégyenlem-hogy-eddig-nem-olvastam, saját könyvek %-nak javítása
10. Rick Riordan: Son of Neptune
Ok: Sorozatfolytatás, saját könyvek %-nak javítása
11. P.C. Cast + Kristin Cast: Revealed
Ok: Sorozatfolytatás, saját könyvek %-nak javítása, be kéne már fejezni ezt a sorozatot
12. Scott Westerfeld: Touching Darkness
Ok: Sorozatfolytatás, saját könyvek %-nak javítása

Az alternatív listámnál szintén ezeket az okokat tudom felsorolni, így ott már nem térek ki külön rájuk:
1. Carrie Ryan: The Dark and Hollow Place
2. Marie Lu: The Rose Society
3. Rachel Hawkins: Spell Bound
4. Abigail Roux: Touch & Geaux
5. Gárdonyi Géza: Egri csillagok
6. Leslie L. Lawrence: Szádhuk
7. Leslie L. Lawrence: A fekete anya kígyója
8. Leslie L. Lawrence: A fekete özvegy
9. Leslie L. Lawrence: Csöd
10. Stephen King: A mobil
11. Lauren DeStefano: Fever
12. Pierrot - Szélesi Sándor: Jumurdzsák gyűrűje

Nos, ők lennének a kiválasztottak - lássuk, miként alakul majd a jövő évem. Remélem, ezúttal sikerül legyőznöm ezt a kihívást! :)

1 megjegyzés:

  1. Húha, van itt azért monstrumriadó! :D Sok sikert a listádhoz! :) én még nem fixáltam le az enyémet. Na meg még próbálkozom teljesíteni az ideit... :D

    VálaszTörlés