2014. június 13., péntek

Hétvégi olvasónapló (5) - nyár van, nyár

Már jó régen sikerült ezzel a rovattal jelentkeznem, de igyekszem ezentúl nem elhanyagolni az édest. :) 

06.06-án végeztem a tavaszi szemeszterrel, így azóta nyári szünetemet élvezem (ami nem látszik meg az olvasásaimon). Emiatt merek egy kicsit vadabbra tervezni. :) 

A hétvégén igazából 3 könyvet szeretnék befejezni, bár lehet elég esélytelen a dolog. 




Anthony Ryan: A vér éneke
Igen, múlt héten a blog FB-oldalán is emlegettem, hogy be fogom fejezni, de elhalasztódott a dolog. Jelenleg 325. oldalon tartok a 649-ből, úgyhogy pont a felénél. Amúgy imádom ezt a könyvet, csak a kis betűk miatt kicsit lassabban tudok haladni vele. De nem hagyom, hogy egy ilyen apróság megfosszon az olvasás-élménytől. 

Daryl Gregory: Stony Mayhall második élete
Tegnap átvehettem a könyvhetes csomagom, amelynek egyik tagja ez a gyönyörűség volt. Képtelen voltam ellenállni a csábításnak, azonnal neki kellett állnom. 
Most épp a 101. oldalon tartok, de nagyon várom, hogy folytathassam. Meglepett, hogy mennyire jó ez a regény! *-*

Kiersten White: Paranormalcy - Természetfeletti
06.16-án nálam turnézik a Paranormalcy, így őt biztosan befejezem. Nagyon kíváncsi vagyok mondjuk, sok pozitívumot hallottam erről a sorozatról.

+ 2 jelölt



Lindsay Cummings: The Murder Complex
06.22-ig tartó read-along kötete, amely nagyon érdekelt. Úgyhogy a TMC alaposan előreugrott a listámon. :) Nagyon kíváncsi vagyok, vajon felér-e a könyv a hype-hoz. 

Ava Dellaira: Love Letters to the Dead
Nem tudom, miért haladok ilyen lassan ezzel a könyvvel. Mindenesetre úgy vagyok vele, hogy mikor elkezdem olvasni, kell pár oldal, hogy belerázódjak. Ennek ellenére tetszik, bár az írónő néha elfelejti, hogy ezeknek leveleknek kellene lenniük. Ez most a legnagyobb negatívuma ennek a könyvnek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése