2014. június 1., vasárnap

Leltár (10): 2014. május

Helló Dearies!

Számomra a május elsősorban a vizsgaidőszakról szólt, így sajnos igen szerény olvasásélménnyel gazdagodtam. 
Viszont ez a hónap kiváló volt arra, hogy behozzam blogposztban a lemaradásaimat - igen, már csak két bejegyzés hiányzik, hogy teljesen naprakész legyek, és mindkettő májusból -, illetve a több hónapja elkezdett könyveim közül is sikerült befejeznem legtöbbet. Úgyhogy hamarosan már nem öt könyvet olvasok egyszerre. Juppi! :)



Kezdjük először is a fogadalmaimmal. 

1. Elolvasok 100 könyvet - 38/ 100 (32 - 26)
2. 20 sorozatot befejezni - 6/20  (5 - 4)
3. 5 hangoskönyv 2014-ben - 1/5 (1)
4. Több mint 50 angol nyelvű könyv olvasása - 22/50 (20 - 19)
5. Lecsökkentem a "2011 előtt megjelent" és "2011-ben megjelent" könyveim számát 40 alá
     2011 előttiek 54/40 (46 - 50)
     2011-sek 49/40 (43 - 45)
6. Elolvasok 10 2014-es megjelenésű könyvet 3/10 (1 - 1)
7. 3 fogadalomkönyv elolvasása 1/3 (0)
8. 50 könyvről írok blogbejegyzést - 25/50 (20 - 16)
9. Folytatok 20 különböző sorozatot - 10/20 (9 - 7)
10. Saját fogadalomkönyveim - 0/10 (0)

Lassan, de biztosan haladok némelyik ponttal, de az 5-ös pont egyszerűen nem akar menni. Ebben a hónapban felvittem minden meglévő könyvemet GR-re, ez növelte meg ezt a két számot... de innentől kezdve elkezdhetem csökkenteni. Éljen! :)

Blogos frissítések

Az oldalsávot bütyköltem kicsit, illetve kikerült a Top 10 disztópia / fantasy oldalra, mert erre a kettőre kerestek rá leginkább a blogon. Így legalább könnyebben megtalálható. 
Már csak frissítenem kell egy kicsit, mert azóta olvastam "pár" könyvet, amely megérdemli, hogy szerepeljen a listákon.

 Májusi olvasások

Hoztam az áprilisi formámat, ismételten hat könyvet fejeztem be. 

1. Veronica Roth: A beavatott 2014. április 23. → 2014. május 1.
2. Rachel Hawkins: Hex Hall 2014. február 22. → 2014. május 4., 14:37
3. Patrick Ness: Soha nincs vége 2014. május 1., 17:28 → 2014. május 10.
4. Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez? 2014. május 14. → 2014. május 19.
5. Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa 2014. március 19. → 2014. május 25. - 5/5
6. Cassandra Clare: City of Heavenly Fire 2014. május 27. → 2014. május 31. - 4/5

Pótlások

Julie Kagawa: The Iron Daughter - Vashercegnő
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek - A hercegnő
Veronica Rossi: Into the Still Blue


Jelenleg olvasom

Egy regény maradt csak bent a múlt havi olvasmányok közül, de mivel most is azt olvasom, nem marad sokáig ezen a listán. 

 

Danielle Paige: Dorothy Must Die - A fent említett regény. Jelenleg 326. oldalon tartok (72% Goodreads szerint), és bár most egy cselekményrészt nem tudok megérteni, egyszerűen imádom ezt a kötetet. Alig várom, hogy bővebben is áradozhassak róla nemsokára.

Ava Dellaira: Love Letters to the Dead - A Contemporary-kick eredménye, illetve a Contemporary Lover GR csoport első olvasmánya. Jót tesz a kis lelkivilágomnak, mert bár vannak mélyen megható levelek, azért nem visel meg nagyon. 

Thomas Taylor: Haunters - Erre a regényre Zoli hívta fel a figyelmem, és Te. Jó. Ég. Egyszerűen imádom, bár még csak az elején járok. De már most teljesen odáig vagyok érte. 

Anthony Ryan: A vér éneke - Mert fantasy kick-em is van. Ez a könyv pedig tökéletes alany ennek kiélésére. Az egyetlen hátrány, hogy mivel 600+ oldalas, így nem egyszerű cipelni magammal Pécsre. Ennek ellenére már vittem, úgyhogy ez is mutatja, mennyire érdekel ez a kötet. 

Leigh Bardugo: Shadow and Bone - Szegény regényt jelöltem, hogy olvasom, de még mindig az első oldalon tartok. Viszont lesz hozzá blogturné, amelyre jelentkeztem én is, és június 11-én már posztolok is róla. Úgyhogy prioritást élvez. Emellett nagyon érdekel, mire fel a hype.

Tervek a következő hónapra

Mivel holnap lesz az utolsó vizsgám, és ezen kívül még két beadandóm maradt, így hamarosan szabad lesz olvasni. Sokat. 
Persze van kb. millió egyéb tervem is, de végre bűntudat nélkül olvashatok! 

Az előző hónapban megadott 6 könyv közül 3-at elolvastam, és 1-et olvasok jelenleg - ez így elég jó aránynak tűnik nekem. Most júniusra viszont 8 könyvet tettem fel a listára. 

 
 

Júniusban újraolvasós hónapot is tartunk Nancyvel, így ezek mellé több újraolvasást is tervezek - aztán majd meglátjuk? Azért drukkolok persze magamnak.
És igen, elég contemporary-központú hónapnak nézek elébe, de ki akarom elégíteni a contemporary iránti vágyaimat. És, ha mind a 8 könyvet sikerülne elolvasnom, a fogadalmam 6. pontját az jól megdobná. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése