2014. június 14., szombat

In My Mailbox 2014/1-es kiadás, avagy túl sok könyvem van vol.2

Gondolom, sejtitek, miért kellett két részre szednem ezt a fél évet felvonultató in my mailbox posztot. 
Igen. A Könyvfesztivál. 
2014. április 26-án ugyanis felutaztam Budapestre, hogy bevásároljak, eladjak és ami a legfontosabb, találkozzam a barátaimmal. 

És igen... ez azt is jelenti, hogy 1.) sok könyvet szereztem, de az eladásaim árából egálra jöttek ki! *-* 2.) Most fogom összefoglalni, mi történt ezen a napon. Több mint egy hónappal később. Meg kell adni a módját. 



2014. április

Összes könyvek száma: 23
Angol nyelvű: 5
Magyar nyelvű: 18

Kezdjük a nem Könyvfesztiválon vásárolt darabokkal. 

1. Ben Aaronovitch: London folyói

Nadine barátnémmal többször jártunk az Alexandrában egy kis nézegelődésre, olvasgatásra, s egyik alkalommal beleolvastam ebbe a regénybe. Utána pedig megrendeltem.

2. Mark Lawrence: Tövisek hercege

A hónap közepén cseréltem egy könyvet ezért az édesért. Fantasy-kick első jelei... ráadásul Nadine is annyit áradozott róla, meg mikor régebben megvette, még fel is olvasott belőle, ami csak tovább növelte a kíváncsiságomat.

3. Julie Cross: Vortex - Jeanne Ryan: Nerve


Húsvétra kérhettem két könyvet. És ismertek... nem is én lennék, ha nem két kevésbé ismert regényt választottam volna. A Vortexxel most teljes lett a Tempest trilógiám, a Nerve pedig... the feels. 

4. Soman Chainaini: The School for Good and Evil + The World Without Princes.

Egy hét eltéréssel érkezett meg a két előrendelt részem. A TSGE második kiadása ez (occó), viszont csomó szuper kis extra van hozzá, ami csak még boldogabbá tesz. A World Without Princes  viszont! Te. Jó. Ég. Az az egyik legcsodálatosabb kiadás, amivel valaha találkoztam! SZERELEM. (6.)

5. Julie Kagawa: The Forever Song

(7.) Sajnos nem szeretem a borítóját, annyira semmilyen... viszont ezzel a kötettel teljessé vált a Blood of Eden sorozatom, így tudok maratonost játszani! :) 

6. Könyvfesztivál - 16 könyvet hoztam haza a fesztiválról (+ amiket felvittem, ill. a cserekönyveimet. Nem tudom, miként sikerült ezt kiviteleznem, de meghajolok magam előtt. Egyébként 4db 2014-es megjelenést szereztem itt, úgyhogy 11-nél tart a számlálóm)

Kezdjük az egészet azzal, hogy a Kelenföldi vasútállomás simán egy kész labirintus. Nancyvel oda beszéltünk meg találkozót, és tíz percbe telt, mire megtaláltuk egymást. Utána viszont ketten a világ ellen már mindenhova sikeresen eljutottunk.

A Millenáris bejáratánál sikerült rögtön Gigusszal és Gigusz anyukájával is találkoznunk, így négyesben bandáztunk a fesztiválon. "A rétegbloggerek". ;) 

A legelső megszerzett könyvem Brandon Hackett: Ember könyve volt, amelyet molyon vettem, csak ott tudtam személyesen átvenni. A találkozóra a KMK standja előtt került sor, ahol a vásárlással egyszerre el is adtam pár könyvet. Ezt követően Nancyvel átvettük a KMK-s csomagunkat, ami neki a Csodácskát takarta, nekem pedig az Across the Universe-t és a Csodácskát. Ezután mentünk Zolihoz és a Főnixhez, amelyet sikerült főhadiszálássá alakítanom, mert minden holmimat oda lepakoltam, és akárhányszor szereztem valamennyi könyvet, oda vittem vissza. A végén vicces volt mondjuk elpakolni, de nem baj, megoldottam azt is.

Szóval, szóval. Lepakolás után indultunk Gigusszal könyvet venni... mert úgy emlékszem, ezért mentünk el először - Patrick Ness: Soha nincs vége volt a közös áldozatunk. Útközben Nadine-nel is összefutottunk, de ő akkor még nem csatlakozott hozzánk.

Ezt követően átosontunk a B épületbe, ahol rengetegen voltak. Bocsánat, az délután volt... ekkor még csak szimplán sokan voltak. Mindennek ellenére sikerült eljutnunk a Ciceró-Gabo standjához, ahol utána még "párszor" megfordultam. Első körben a két legfontosabb könyvet vettem meg: Scott Westerfeld: Góliát + Catherynne M. Valente: A lány, aki Tündérföld alá zuhant... Illetve szereztünk könyvjelzőket is. Ezt követően Gigusz és Gigusz anyukája elbúcsúztak tőlünk, mi pedig Nancyvel tovább nézelődtünk. Valamikor beszereztem a Kossuth kiadó standjánál az Üres várost is, de már nem tudom mikor.

Végül kimentünk - ahol szemerkélt az eső, úgyhogy nagy volt az öröm. Mindenesetre megkönnyebbülés volt a B épület után. Kint két standot néztünk meg magunknak: Maxim kiadót, ahol Nancy vásárolgatott, én pedig átvettem az Angyali szövetséget.
Az épület felé pedig - ahol egyébként még egyszer sikerült Giguszékkal összefutni - felvásároltam Brendon Hackett legújabb regényét is, Az időutazás napját. Ezt követően újra búcsúzás, és elindultunk befelé. Nem jutottunk messzire, mert egy mini blogturnéklub gyűlés alakult ki, mikor Angival, Toffyval, Lupival és Kellyvel összefutottunk (nem egyszerre, de valahogy mindannyian egy helyre keveredtünk). Angival most találkoztam először, úgyhogy neki különösen örültem - bár nem nagyon tudtunk beszélgetni a vásárlási láz végett.

Miután Lupi és Kelly végeztek a Maximnál (elosontak ők is vásárolgatni közben), elindultunk vissza a Főnixhez - Lupi cserekönyvei ott voltak. Ezt követően elváltak útjaink, s sajnos csak futólag sikerült újra találkoznunk.

Mi Nancyvel ismét bevettük a B épületet, ahol sikerült több mollyal is összefutnunk. Kiderült, hogy Mandarina is Patrick Ness dedikálásra készül, amire én is. Így foglalt helyet nekünk a sorban. Amiért utólag is szuperhálás vagyok.

És oké, innen kicsit homályos pár dolog, de valamikor Nadine odaért hozzánk. És valamikor fogtam mindegyik Patrick Ness könyvemet, és mentünk a dedikálásra.
Ó, Dearies! Ez a dedikálás! Én totálisan odáig és vissza voltam eddig is Patrick Ness-től, de ezután a dedikálás után végleg végem lett. Szuper kedves volt, és mindegyik könyvembe más üzenetet írt - attól függően, miről is hadováltam neki éppen. És még közös képünk is van. És sikerült azt mondanom, hogy a Soha nincs vége minden, amiről valaha is álmodtam. És, amikor dedikálta minden könyvemet, felállt, és kezet fogott velem, és mondta, hogy It was nice to meet you.
Az ezután következő 5-10 percben nem voltam hajlandó elengedni a könyveimet, és halvány fogalmam sincs, kivel találkoztam... mármint most már tudom, de erről úgy kellett utólag felvilágosítani.

Természetesen ezt követően újra találkoztam Patrick Ness-szel. Nadine ugyanis szintén szeretett volna dedikáltatni, így ismételten beálltunk a sorba. Várakozás közben elosontam a Librihez (ami közvetlen a sor mellett volna), és beszereztem a Hugo Cabret könyvet 999Ft-ért.
Szóval újra Patrick Ness, drága barátném dedikáltat, én fényképezek. Korábban Zolinak megígértem, hogy szerzek aláírást Patrick Ness-től (mert nála nem voltak itt a könyvek), de a saját sorbaállásomnál ezt elfelejtettem, így Nadine-re várt a feladat. Ő viszont közölte ezt Patrick-kel, így van egy olyan kép, amin mindketten rám néznek...
Na mindegy, végül dedikálta, és úgy köszöntött, hogy "Hello again."

Ezután még összefutottunk pár molycival, készültek művészképek is. De eltelt végre úgy 1,5 óra, hogy nem vásároltam semmit!
Nagy örömömre a délután folyamán Annamarival is sikerült összefutnunk. Sajnos ezúttal nem sokat tudtunk beszélgetni, de ami késik nem múlik. Mindenesetre nagyszerű volt, hogy újra találkoztunk!

Szóval 16.00 utánra egy programom maradt. Dedikálás Buglyó Gergővel. Először is visszamentünk a Főnixhez, én véghezvittem a csodát (összepakoltam mindent); illetve megkaptam a Főnix friss megjelenéseit (juppiiiiii). Ezt követően visszamentünk a B épületbe, és a Ciceró sora előtti üresebb téren lepakoltunk. Szegény Annamarit és Nancyt hátrahagyva igyekeztem eljutni a Ciceróhoz (na ekkor már rengetegen voltak). Megvettem a Hűségest és a Néma várost is.
És a legjobb dolog történt ekkor. Gergő már ott volt, sőt még meg is ismert, úgyhogy duplán boldog voltam. Szóval, beszélgettünk pár percet, majd elmentem az első könyvért is. Ezután pedig dedikálás! :)
Nagyszerű volt. Végre megkaptam a speciális dedikálásomat az első részbe, és egy szépségest a második részbe is. Emellett készült közös kép is, és Gergő nagyon magas! Igen, megragadtam a lényeget. Mindenesetre jövőre remélhetőleg megjelenik az utolsó rész, és akkor ismét találkozhatunk egy dedikáláson.

2014. május


Összes könyvek száma: 4
Angol nyelvű: 3
Magyar nyelvű: 1

Képzelhetitek, mennyire visszafogtam magam ezután a könyvfesztiválos randalírozás után. Úgyhogy májusban 0Ft-ot költöttem könyvekre.

1. Anthony Ryan: A vér éneke

Ez a kis féltégla egy remek fantasy, és a méreteihez képest nagyon kis könnyű darab.

2. Rick Yancey: The Monstrumologist + Daniel Kraus: Scowler

Májusban volt a névnapom, amire 2db Alexandra utalványt és ezt a két szépséget kaptam. Hát nem gyönyörűek? És már nagyon régóta meg akartam venni őket.

3. Jennifer E. Smith: This Is What Happy Looks Like

Májusban olvastam az írónő új regényét, a Létezik térkép a szerelemhez c. szépséget, és szerelmes lettem.
Nos, szegény Ryan nem érzett hasonlóan ezután a könyv iránt, így felajánlotta, hogy elcserélhetnénk.
Az a legjobb amúgy, hogy 1. Ryan tiszta közel lakik hozzám 2. Ezért a fluffos könyvecskéért a 13 okom volt-ot adtam cserébe. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése