2013. december 24., kedd

Karácsonyi Bloggerinterjú Day 4 - Melyik könyv világában ünnepelnéd a karácsonyt?

Karácsony van! Vagyis Szenteste, és jelentem, még nem állítottuk fel itthon a karácsonyfát. Viszont Mamáéknál voltunk, ahol kaptam gumicukrot - és még az apokalipszis sem jött el. :)

Úgyhogy először is mindenkinek Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! Köszönöm, hogy látogatjátok az oldalt, és nektek köszönhetem, hogy némely nehézségnél nem hagytam abba az egészet. 
Na, váltsunk is a sokkal lényegesebb kérdésre, amelyeket szeretett bloggertársaimnak szegeztem. 

Melyik könyv világában ünnepelnéd a karácsonyt?



"A Korongvilágban (azaz Terry Pratchett fantáziájában szeretném) és természetesen Vadkanlesést ünnepelnék, nem Karácsonyt és Vadkanapóra várnék." - Lobo

"Jajj, ez olyan nehéz és kegyetlen kérdés! :D De azt hiszem, Laurell K. Hamilton: Anita Blake sorozatában élnék legszívesebben. Teljesen el tudom képzelni, hogy esetleg kedvenc karakteremtől, Edwardtól kapnék egy lángszórót karácsonyra, ennél szebb ajándékot ki sem lehetne találni nekem. :D" - Gigusz

"Ó, ez könnyű kérdés, mert egyértelműen a Harry Potter könyvek világába kívánkoznék. J.K. Rowling olyan meseszépet alkotott, a nagyteremmel, libegő gyertyákkal, hatalmas feldíszített fákkal, a téli szünetre a Roxfort kastélyban maradt diákokkal, sok-sok sütőtöklével és ünnepi étekkel, a hatalmas mágikus könyvekkel teli könyvtárral, hogy teljesen otthon érezném magam benne. A karácsonyokat mindig kiváltképp szerettem a kötetekben, nagyon hangulatosak voltak, és nem csak az ajándékozás és díszítés miatt, hanem ahogy belengte azokat a fejezeteket az ünnep, és a barátság érzése a trió részéről. Harryt pedig különösen szerettem ilyenkor, ahogy először kap ajándékot, amikor Ron anyukája pulcsit köt neki, amikor Hagridtől megkapja a fényképalbumot szüleiről. Ezek mind-mind olyan szép pillanatok voltak, hogy én is ott szerettem volna ülni a Griffendél klubhelyiségben, és részese lenni az élménynek." - PuPilla

"Lukjanyenko Őrségeiben" - Nima

"Ha választani lehet, akkor a Shiver (Maggie Stiefvater) világában. Minden negatívumával együtt imádom a regény hangulatát és szereplőit. Ott nagyon szívesen karácsonyoznék." - Nancy

"Minden nyelven olvasott könyveket egybevéve: Kenyon - League világa. :P Mert Andarionok a kedvenceim. *ez titok*
Magyarul is megjelentek közül: Cassandra Clare - Végzet ereklyéi ... Persze Árnyvadász lennék, tudom, hogy ez túl mainstream, de nem baj. :D A másik amiben még élnék, az Armentrout - Luxen világa. :P" - Toffy

"Harry Potter. Ez nem is kérdés, rögtön ez ugrott be. Szinte látom magam előtt, ahogyan karácsonyfadíszeket lebegtetek, fölöttem húlik a hó, de soha nem ér el hozzám, így csak gyönyörű, de nem ázom el. Ropog a tűz a kandallóban, mellettem ott a finom vajsör, a hátam mögött karácsonyi dalokat énekel a Roxfort kórusa..." - Deszy

"Mivel nem azt kérdezted, hogy melyik könyv szereplőivel, hanem melyik világában.. Vagy a Kate Daniels vagy pedig az Elemental Assassins. Ebben a kettőben állandó és meghatározó szerepe van a mágiának a mindennapokban, és lehetne vele picit szórakozni. :)" - Andi

"A Kiválasztott palotájában Maxon herceg biztos csodás karácsonyi partit adna." - Wilwaren

"Dickens Karácsonyi énekében, annak is az utolsó strófájában, tudjátok: Víg karácsonyt! ;)" - Zenka

"Lucy Maud Montgomery: Anne vagy Joss Stirling: Lélektársak c. sorozatokban. A családok összetartása és az egymás iránt érzett szeretetük miatt." - Lilliane


P.S.: Köszönöm minden drága bloggernek, hogy vállalkoztatok a karácsonyi bloggerinterjúra. Végszóként csak ennyit:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése