2015. június 26., péntek

Hétvégi Olvasónapló (43) Afterparty a várban!

Helló Dearies!

Eljutottam 10 befejezett könyvig, ami kb. a hihetetlen kategória mostanában. Nagyon örülök, pláne, hogy van jó néhány öt csillagos és kedvenc is. :)
A héten három könyvet fejeztem be, egyet félbehagytam, és most két vadiúj regényt olvasgatok. 



Amúgy képzeljétek, ma kaptam egy szépséges könyvet - Moskát Anita: Horgonyhely regényét. Nagyon izgatott vagyok, remélem imádni fogom!

Amit félbehagytam:

Francis Hardinge: Cuckoo Song. Sajnos nem tetszett. Nem tudom valami jól körülírni, mi is zavart, de az biztos, hogy elég volt a félbehagyáshoz.

Amiket befejeztem:
 


 Neal Shusterman új kedvenc írómmá avanzsált az Unwindnak köszönhetően, így kíváncsi voltam néhány másik könyvére is. A Full Tilt korábban íródott, úgyhogy elnézem, amiért "csak" 4.25*-ot adtam rá. Mindenesetre már itt látszik, milyen nagyszerű alapötletei vannak.

Már régóta terveztem olvasni Mark Lawrencetől, és egy közös olvasás mindig motiválóan tud hatni. Nézzétek csak meg, milyen szép helyre vittük a Tövisek hercegét:

Nagyon olvastatta magát egyébként, hamar átszáguldottam rajta. :)

És igen, sajnos befejeztem Dan Brown: Inferno könyvét is... ismét vissza kell térnem a Robert Langdon nélküli sivárságba! Amúgy nem tehettem mást, annyira felpörögtek az események, hogy be kellett fejeznem! Természetesen ő is 5*-ot kapott tőlem. Csodássága megérdemli.

Főlista:


Daryl Gregory: Afterparty könyvét pár napja olvasom, csak mivel itt volt egyik barátném, annyira sokat nem haladtam vele (112. oldalon tartok). Bevallom, kellett jó pár oldal, míg hozzászoktam ehhez a könyvhöz, de most már egészen tetszik. Nagyon kíváncsi vagyok, miként függnek össze az események!

Anthony Ryan: A várúr könyvét kb. csak jelöltem olvasásra. Eredetileg az Afterparty mellett akartam olvasni, csak aztán pont akkor kedveltem az Afterpartyt, úgyhogy most rá fókuszálok. 

Pótlista:

Nem hiszem, hogy a két könyv mellett mást is olvasnék jövő héten, de hajlamos vagyok elkezdeni valamit ettől függetlenül. Gabo függés jegyében ez a két könyv a fő esélyes. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése