2015. június 4., csütörtök

Top 10 (10) Nyári olvasmány, mert jaj úgy élvezem én a strandot!

Helló Dearies!

Elértünk ismét a szezonális top10-es listámhoz, amit pont tavaly nyáron kezdtem el csinálni. Mivel ismét három hónapra tervezek, kicsit csalok ezzel a top10 dologgal - ennél többet rakok be - I have no shame.



Mielőtt nekiállnék a nagy tervezésnek, nézzük, mit is sikerült alkotnom tavasszal:

Statisztika:
Összes: 7 + 8 + 6 = 21 (télen 28 könyvet olvastam, ez kisebb visszaesés ahhoz képest)
Angol nyelvű: 3 (és azt is márciusban olvastam)
Ugyanakkor nagyon aktívan csökkentettem a magánkönyvtári könyveimet, aminek örülök. 

A Top 10-es listáról elolvasott regények:

Teri Terry: Mind Games
Jennifer A. Nielsen: A hamis herceg (olyan jól sikerült, hogy a folytatást is olvastam)
Buglyó Gergely: Oni - Néma város
Elizabeth Chandler: Everafter (BEFEJEZTEM a sorozatot!! *.*)

+ most olvasom a Wingert, de azt már ebben a hónapban kezdtem el. 

A nyáron két olvasós versenyen is részt veszek + biztosan lesz néhány read-a-thon, amikhez különböző kihívások lesznek (legalább is, remélem). 

Az alapkoncepcióm viszont megvan, és nem sokat változott tavaly nyárhoz képest. 

 1. Minél többet, annál jobb!
Annyira örülnék, ha mindhárom hónapban 10 könyvet elolvasnék... természetesen ezzel komolyan csökkentve a várólistámat. Ó képzeljétek, 374 könyv van rajta most! Ez azért teljesíthető, ha nem rakok fel mindent a listára. Mondjuk pont most raktam fel az Unwind sorozat maradék 3 részét. 
Kíváncsi vagyok, mennyi lesz ebből. 

2. Könyvespolcon lévő könyvhad.
Nos, ez a projekt egész jól megy amúgy is, de egy kis extra támogatás sosem árt. Jelenleg 54%-on van az olvasott könyvek aránya - ezt 56%-ra szeretném felvinni. Vagy legyek merész és törekedjek az 57%-ra? Hm... szeptemberben meglátom, melyiket sikerül megvalósítanom a kettő közül.

3. Sorozatfolytatások és befejezések. 

Ördögi kör, sorozat a neved. Jó pár sorozatom van, amiből egy kötet maradt, vagy aminek mostanában jelent meg a folytatása. Jó lenne haladni mindkettővel.
Jelöltek:

A. Sorozatzárók:

 
 


 B. A sorozatfolytatások, amiből lemaradásom van:


 

C. Sorozatfolytatások, amik nemrég jelentek meg:



4. Friss Megjelenések
Imádok friss megjelenéseket olvasni - megvan a maga érzése, mikor a gyönyörű új könyvet a kezembe fogom, és tudom, hogy alig pár napja jelent meg. *-*

  
  



 Azt hiszem, ennyi tervezgetés elég is. Ismerve magam, legalább száz másik könyvet olvasok. :) Azért remélem, jó pár könyvet elolvasok erről a listáról! Igazából mindet elkezdeném azonnal.


 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése