2015. június 12., péntek

Hétvégi Olvasónapló (41) Minnow Bly a Pokolban

Ezt bírom legjobban a nyárban - hiába van sok-sok dolgom, mégis van lehetőségem, hogy sokkal többet olvassak, mint korábban. Ezt pedig mi sem bizonyítja jobban, hogy múlt péntek óta 4 könyvet fejeztem be. 
Sikerélmény a köbön. 






 Befejezett olvasmányok:


A Wingerrel végeztem először rögtön másnap, 6-án. Igen vegyes érzelmeim vannak a könyvvel kapcsolatban, de hisz erről írtam is (a kínos pillanat, mikor mondat közben jut eszedbe, hogy már írtál posztot).

Kedden jelent meg Jessica Alcott: Even When You Lie To Me regénye, én pedig nem tudtam ellenállni a tanár-diák románcot ígérő kötetnek. Nagyon kellett! Könnyed, olvasmányos, teljesen belevesztem, és még aznap be is fejeztem. Ez egy jó nap volt. :)

Tegnap értem a Bunkerrajzoló végére VÉGRE. Sajnos bármennyire is rajongó vagyok, nekem ez a könyv kissé kusza volt. De hamarosan kifejtem ezt bővebben is.

És eljutottunk a mai naphoz - alig pár órája értem Leah Thomas: Because You'll Never Meet Me könyvének végére. A vége elrontotta... a csudába vele. Pedig simán lehetett volna öt csillag. 

Úgy tűnik ez a hét nagyon jól sikerült, sőt két debütáló szerzőt is megismerhettem, illetve kissé kiléptem a komfortzónámból is. Amúgy érdekes, hogy csak realista regényeket olvastam ezen a héten. Na majd most!

 Ami a múlt heti terveket illeti. A főlista mindkét könyvét elolvastam, aminek nagyon örülök. A pótlistáról csak a Bunkerrajzolót fejeztem be, viszont két másik könyvet jelenleg olvasok. 
Sikerélmény ez is azért. :)

Főlista:

Most mindkét olvasmányomnak nagyon az elején tartok, így egyelőre nem tudok nyilatkozni arról, hogy is tetszenek. De ma azt terveztem, hogy az Infernoval haladok. 


Pótlista:


 Ámíthatom magam, hogy Dan Wells könyvével megvárom a magyar megjelenést... ó kicsim, képtelen vagyok rá. Pedig nem örülök, hogy X év után nekiállt újra folytatni ezt a sorozatát, de azért reménykedem, hogy csodálatos és fantasztikus lesz.
Az Afterparty múlt hétről maradt, de alig várom, hogy nekiállhassak - az író ugyanis már meggyőzött, hogy nagyon jól tud írni (csak ennek ne legyen olyan vége, mint a Stony Mayhall-nak. Azon nehezen tettem túl magam csalódásügyileg). 
A Rémálom-ügy pedig a könnyed könyve lesz a hétnek, úgyhogy remélhetőleg ilyen egy nap alatt befejezem jellegű lesz. Hm... lehet nem is Infernozok, hanem nekiállok ennek a regénynek. Megfontolandó.
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése