2015. június 1., hétfő

Leltár (22) 2015. május

Helló Dearies!

Eljutottam ide is. A május utolsó két hete nagyon-nagyon lassan ment el, de viszonylag hamar túljutottunk ezen a hónapon is. 
És hivatalosan is véget ért számomra a mostani egyetemi félév, úgyhogy kisebb munkák mellett jöhet egy kis pihenés és sok-sok olvasás is!



Jhaj, Dearies, el nem tudom mondani, mennyire jó érzés, hogy nem töltöm minden éber pillanatomat azzal, hogy valamin aggodalmaskodom, vagy hogy azon filózom, hogy mi lesz, ha megbukom, és csúszok a tanulmányaimmal. Legnagyobb boldogságomra minden tantárgyam sikerült, mindkét szigorlatomat teljesítettem (bár még mindig fáj egy picit a töri, de ezt csak a szenvedély mondatja). Mondjuk még mindig felébredek valami embertelen időben, de majd előbb-utóbb átállok nyári időszámításra (bár lehet nem kéne, mert akkor nem haladok semmire a munkákkal). 

Na igen, ennyi a személyesebb rész. Örömködés van, ünneplés, hogy vége a félévnek, és a sikeres teljesítésnek. :)

Nézzük a fogadalmaimat, mert a stresszelés ellenére olvastam én bőségesen!

1. 60 db könyv elolvasása - 39/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 5/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 11/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 5/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása - 1/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 5/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 8/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 9/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 6/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 27/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 9/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 54/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 1/4

Hm, haladok, haladgatok lassan. Amúgy, amint elérem a 60 könyvet, minden szám megugrik egy kicsit, hiszen az eredeti kihívásomban még 100 könyv volt, csak könnyítettem az egyetem végett. De azért szeretném elérni idén is a bűvös 100-t. 
Ebben a hónapban csak magyar nyelvű könyveket olvastam, de nemsokára visszaállok az angolokra is, ha már csökkentem a várólistámat. :) 
Viszont annak örülök, hogy a saját könyvek olvasottságának arányát visszavittem legalább oda, ahonnan indultam. Lassan, de biztosan haladok előre azzal is! 

Olvasások

Májusban 6 könyvet sikerült befejeznem, ami természetesen a szigorlati időszakhoz volt köthető. Eddig ez a legkevesebb, amit idén produkáltam, ideje is lesz kiköszörülni ezt a csorbát. :) Viszont annak nagyon örültem, hogy annyira csodálatos könyveket olvastam! A legnagyobb kedvencemről pl. holnapután lesz bejegyzés is, alig várom, hogy mesélhessek róla még többet. *-*

Aktuális olvasmányok


Péntek óta nem igazán olvastam - vagyis olvastam, de csak az egyik kedvenc tavalyi könyvemből részleteket (Patrick Ness: Soha nincs vége).
A mai programom egyébként pont az lesz, hogy befejezzem a Will & Will-t, hiszen read-a-thon hét van, pörögni kell itt. Már 10 óra eltelt belőle, és egy betűt sem olvastam. Ccc.
Sabaa Tahir könyvét is szeretném befejezni, jövő héten neki is állok ezen terv megvalósításának.


Tervek júniusra
(bőség zavara című rovat következik)

Mivel felszabadult egy kis időm, ezért mertem nagyot álmodni. Csak az a nagy gond, hogy én most úgy mindent szeretnék olvasni. De MINDENT.
Ja, a múlt havi listáról 3-at sikerült elolvasni, és egyet jelenleg olvasok belőle, úgyhogy egész jól alakult a dolog.

Szóval, ismét elővettem az üvegecskémet, amiben az itthoni könyveim vannak, illetve a random.org-ot, amivel a Goodreads-en lévő TBR-omról sorsoltam könyvet. Ennek eredményeként ezt a két könyvet fogom olvasni júniusban:



Májusban nem sikerült teljesítenem a Nancy-s kihívásomat, úgyhogy most extrán bele kell húznom!


A "régi" könyv Neal Shusterman: Unwind kötete lesz, ami 2012 óta várólistás nálam. Ha minden jól megy, ma már neki is állok a drágának.
Az "új" kategóriában nehezebb a választás, igazából mindkét jelentkezőt tervezem olvasni. Courtney Summers nálam már kedvenc író, úgyhogy nagyon reménykedem egy újabb kiváló regényben. A The Sacred Lies of Minnow Bly pedig... akarom. Ennyi. :)

Sorozatfolytatás-projekt


Anthony Ryan: A vér éneke könyve vitt rá a high fantasy-rajongó útra. Remélem, a folytatás is hasonlóan csodálatos lesz.
Ebbe a kategóriába az Inferno-t is beletehetem, hiszen 4. rész.

És mindenki más...


 

  

Amúgy jövő hónaptól újabb kihívást tervezek magamnak... a leltárban és a hétvégi olvasónaplókban tervezgetett, de azóta sem olvasott könyvek olvasására vonatkozólag. Úgy érzem, lesz pár jelentkező. :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése