2015. június 5., péntek

Hétvégi Olvasónapló (40) Realista hét

Helló Dearies!

Ma egy igazán csodás napom volt, hiszen könyvet is kaptam, találkoztam is barátosnémmal és még az idő is fantasztikus volt!
Az sem utolsó szempont, hogy a szabadban olvasgattam. 




Ugyebár ezen a héten van a #TBRTakeDown readathon, amiről a múlt heti hétvégi olvasónaplóban számoltam be szerintem. Háááááát... Nem érzem, hogy túlolvastam volna magam. Mondjuk tény, hogy volt bőven dolgom emellett, de azért olvashattam volna többet. De nincs még vége a kihívásnak, szombat este és vasárnap még bőven olvasgathatok!

Mivel hétfőn teszek ki egy összefoglaló posztot, így csak vasárnapig nézem az olvasásaimat. Ebben a rövid időszakban semmit nem fejeztem be olvasásilag. Viszont félbehagytam az Ember in the Ashes könyvet - úgy döntöttem, majd magyarul elolvasom. Érdekes, nincs vele baj, csak nem vagyok hozzá hangulatban.

Fő Lista:


Leah Thomas: Because You'll Never Mee Me. Jelenleg 15%-nál tartok, de annyira tetszik - kissé soknak érzem az egészségügyi gondokat (mármint ennyi rossz egyszerre :( ), viszont ezen kívül csodás. Imádom a levélformátumot, annyira szívmelengető egy regény. Remélem, a végén nem töri darabokra a szívem. Bár bevallom, arra készülök, hogy ennek a könyvnek nem lesz happy end a vége.
Andrew Smith: Winger regénye hatalmas csalódás. Úgy hiányolom belőle a logikát és az ok-okozati viszonyokat, hogy egy szaharai utazó a vizet. Ennél jóval többre számítottam. Jelenleg a 238. oldalon tartok, ez nagyjából 54%-a a regénynek.

Pótlista:

 

"Merj nagyot álmodni." Nagyon izgatott vagyok mindegyik könyv végett, alig várom, hogy olvashassam őket. *.* Vajon hány regényt sikerül teljesítenem végül?
Egyébként tervezek a kölcsönkönyveimből is olvasni, meglátjuk, sikerül-e. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése