2016. április 15., péntek

Hétvégi Olvasónapló (66) Mindent egyszerre!

Helló Dearies!
Éreztétek már úgy, hogy minden könyvet egyszerre akarnátok olvasni?
Engem most nagyon komolyan elkapott ez az érzés, ugyanis itt van mellettem 4-5 könyv, amit azonnal akarok olvasni, és úgy kell kényszerítenem magam, hogy ne tegyem.
Ahh... moly problémák.




Őket Olvastam

Ismét tartottam a 2 könyv / hét programot Úgy tűnik, ennyi most a limitem - ami kisebb csoda azok mellett, hogy nagyon kimerítő hetem volt.


Cassandra Clare et al.: Tales from the Shadowhunter Academy 2016. április 5. → 2016. április 10.
Ahhoz képest, hogy azt terveztem, majd naponta egy novellát olvasok, a szombat éjszaka képes voltam fent maradni, hogy elolvassam az utolsó novellákat is. Egyszerűen képtelen voltam lerakni, annyira addiktívnak bizonyultak ezek a történetet. Összességében 4*-ot kapott, mert voltak gyengébb novellák is. Nagyon örülök, hogy Deszy rábeszélt végül, mert a gyűjtemény felidézte bennem, mit is szerettem annyira az árnyvadász világban.

Robert Jackson Bennett: Lépcsők városa 2016. március 18. → 2016. április 14.
Tegnap fejeztem be ezt a könyvet, és ha minden jól megy, hétvégén meg is írom róla a bejegyzést. Elöljáróban csak annyit: IMÁDTAM, és ennek a regénynek van az egyik legérdekesebb világa.

Most Olvasom

Hiába olvastam el két könyvet, még mindig négy aktuális olvasmányom van... ne beszéljünk róla... gyenge voltam. :)
Az Egy újabb nappal és az Őszi köztársasággal most nem haladtam, így róluk most nem írok (de majd a hétvégén... ó, igen!)



Naomi Novik: Rengeteg 2016. április 10. →
Ismeritek azt az érzést, amikor elkezdetek egy könyvet, és már a legelső oldalon teljesen magával ragad? Ez nekem a Rengeteg. Már az első mondat igazán figyelemfelkeltő volt, mire azonban a lap aljára értem, tudtam, hogy ez szerelem.
Sajnos még nem olvastam belőle túl sokat, de már várom, hogy megtudjam, miként folytatódik.

Becky Albertalli: Simon és a Homo Sapiens-lobbi 2016. április 14. →
Tegnap kaptam meg a könyvet, és nem sokáig tudtam ellenállni. Egyelőre olyan 4* környékén mozog. Nem tudom pontosan meghatározni, miért zavar, de kezd egyre frusztrálóbb lenni, ahogy Simon folyton azzal jön, hogy "a heterók". Tudom, hogy sajnos elég gyakori fordított esetben, de én azt sem értékelem, úgyhogy miért kéne ezt? Ugyanakkor érdekel, hogy ki is lesz blue - egyelőre három jelöltem van... majd kiderül. :)

Tervek

A listám csökkentése a legfőbb prioritás ismételten. De magamat ismerve nem fogok tudni ellenállni az új könyveknek, így ezen a héten (ismét) ők a jelöltek:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése