2017. május 26., péntek

Hétvégi Olvasónapló (104) Haragos álmodó a Fellegvárban

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne.




Itt a péntek, én pedig már itthon sem vagyok! :)

Nézzük viszont, mi történt a héten. Itthon és munkahelyen zajlik az élet, ugyebár nemsokára vége a tanévnek, úgyhogy pörög mindenki.

Könyves fronton a héten egy csodálatos regény birtokosa lettem. Már nagyon régóta kerestem Philip K. Dick: Visszafelé világ könyvét, de ezt 4000Ft-ért lehetett kapni, így egyre kétségbeesettebb lettem. Végül molyon kiírtam, hátha véletlenül valakinek megvan, és megválna tőle. ÉS így is történt! Kriszti írt nekem, hogy 1500Ft-ért eladná nekem. Le is csaptam egyből az ajánlatra, és tegnap meg is érkezett a drágaságom. Elmondhatatlanul boldog vagyok, ugyanis ez volt a legelső PKD regény, amit olvastam, és ezért mindenképp szerettem volna, ha megvan nekem.
Még mindig hiányzik PKD néhány regénye (16 van meg most épp), de a legfontosabbak ezennel már megvannak. *.*

És ha már PKD, nézzük, mit is olvastam a héten...

A héten olvastam



Tegnap fejeztem be Philip K. Dick: Az ember a Fellegvárban kötetét, és te jóságos ég. Még most is a hatása alatt állok, és folyamatosan új értelmezések jutnak eszembe, új teóriákat gyártok. Egyszerűen imádtam, bár tény, hogy nehezen megragadható kötet volt ez a műve is. De jaj, annyira jó volt újra olvasni tőle! Amint kicsit jobban feldolgozom, hozom a részletesebb véleményemet is róla, mert ezt mindenképp szeretném bővebben kitárgyalni.

Csütörtök este fejeztem be Renée Ahdieh: Harag & Hajnal könyvét, ami olvastatta magát, de nem gondolom teljesen hibátlan műnek. Az biztos, hogy elolvasom a folytatást is, de nem vagyok benne biztos, hogy meg is akarom venni a kötetet magyarul.

Aktuális olvasmányok

   

Laini Taylor: Strange the Dreamer
Haladás: 25. oldal

Gyakorlatilag elolvastam egy fejezetet a könyvből. De végre ismét haladtam ezzel a szépséggel. Már ez a fejezet csomó érzelmet váltott ki belőlem, úgyhogy jó előérzeteim vannak a regénnyel kapcsolatban. Csak tényleg, bárcsak megvettem volna papíralapú könyvként - akkor már végeztem volna vele rég.

Erika Johansen: Tear királynője
Haladás: 50. oldal

Csütörtökön nekiálltam vége a szintén régóta halogatott Tear királynőjének. Egyelőre tetszik, úgyhogy remélem, a hétvégén sikerül haladnom vele.

Tervek

A múlt heti terveim felemásan alakultak, de azért sikerült néhány célkitűzést teljesítenem.
✓ Elolvastam Az ember a Fellegvárbant.
✓ Elolvastam a múlt heti tervek közül egyet (Harag & Hajnal)
✗ Nem haladtam minden könyvvel a tervek listából.


      


Itt a hónap vége, úgyhogy most már nem szeretnék annyira új könyveket elkezdeni. Meg jó lenne most már tényleg haladni az ezer éve elkezdett regényeimmel. Ezért is raktam fel őket a terveim közé.
Francesca Zappia: Eliza and Her Monsters talán listásként szerepel itt. Nagyon várom a megjelenését, és várom, hogy olvashassam

További tervek
☐ Befejezni egy könyvet az aktuális olvasmányok közül (Strange the Dreamer vagy Tear királynője)
☐ Haladni két tervezett könyvvel.
☐ Összesen két könyv befejezése a héten.


Szóval ennyi lenne a mostani hétvégi olvasónapló! Drukkoljatok, hogy tényleg nagyszerű idő legyen hétvégén! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése